Pirmadienį balsavime dalyvavo vienintelis Lietuvos atstovas Antanas Guoga, teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis, sukritikavęs balsavime nedalyvavusius europarlamentarus.
„Iš Lietuvos atstovų, mano žiniomis, salėje buvo tik A.Guoga. Leiskite paklausti – kur buvo kiti mūsų europarlamentarai? Ar valstybės interesai jiems yra svarbūs? Rytoj (kovo 27 dieną) vyks diskusija ir balsavimas dėl paties paketo. Ragintume, kad Lietuvos europarlamentarai dalyvautų bent šį kartą, kai priiminėjama Lietuvos vežėjų ateitis“, – savo feisbuko paskyroje rašo R.Masiulis.
Anot jo, Mobilumo paketas, toks koks yra siūlomas dabar, turėtų negrįžtamos žalos Lietuvos vežėjams ir valstybės ekonomikai – kalbama apie 6 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP).
Tuo metu „Linavos“ atstovai viliasi, kad trečiadienį vyksiančiame balsavime dėl Mobilumo paketo dalyvaus visi Lietuvos europarlamentarai.
Iš Lietuvos atstovų, mano žiniomis, salėje buvo tik A.Guoga. Leiskite paklausti – kur buvo kiti mūsų europarlamentarai? Ar valstybės interesai jiems yra svarbūs? – klausė R.Masiulis.
Lietuvai ir dar 4 šalims kelia rūpestį reikalavimas periodiškai grąžinti sunkvežimius į registracijos šalį, siūlymus riboti galimybę teikti transporto paslaugas kitose šalyse, reikalavimas daryti kelių dienų pertrauką tarp kabotažo operacijų, siūlymas uždrausti vairuotojų savaitinį poilsį kabinoje – pasak ministrų, Europos kelių tinklo infrastruktūra nėra pakankamai išvystyta ir nepritaikyta tinkamam vairuotojų poilsiui.
Sausio mėnesį prieš nepalankias vežėjams nuostatas Briuselyje protestavo apie 600 vežėjų iš Bulgarijos, Rumunijos, Vengrijos, Lenkijos ir Lietuvos.