„Man labai sunku vertinti, geriau paklausti klaipėdiškių. Ar jie nori, kad būtų ta įmonė kažkaip gelbėjama, bent jau jūreiviai ir turtas. Ar iš tikro buvo kažkokių geresnių kelių tą padaryti, kodėl to nebuvo padaryta anksčiau, nuo 2008 metų tas tęsiasi, tai čia vertinimų gali atsirasti įvairių, bet nereikia teisėsaugai trukdyti daryti savo darbus“, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams sakė R.Sinkevičius.
Pasak jo, Vyriausybė turi laukti, ar teisėsauga imsis tirti paskolos LJL suteikimą: „Nemanau, kad Vyriausybė šitoj srity ką nors galėtų daryti, jei yra kreipimasis, tai jis bus priimtas vykdymui arba ne“.
LJL vadovas Sigitas Dobilinskas pirmadienį BNS sakė, kad už iš „Lietuvos geležinkelių“ gautą paskolą šią savaitę tikisi išvaduoti du iš keturų užsienio uostuose užstrigusių laivų. R.Sinkevičius neprognozavo, ar laivai bus išvaduoti šią savaitę.
„Nereikia prisižadėti, darome viską, kad tas būtų atlikta kuo greičiau“, – teigė R.Sinkevičius.
Penktadienį „Lietuvos geležinkeliai“ BNS patvirtino, kad pradėjo pirmuosius mokėjimus iš 3 mln. eurų suteiktos paskolos LJL. „Lietuvos geležinkeliai“ buvo vieninteliai atsiliepę į LJL kvietimą suteikti 3 mln. eurų paskolą. Paskolinti daugiau nei 20 mln. eurų skolų turinčiai LJL atsisakė valstybės įmonės „Lietuvos energija“, „Klaipėdos nafta“ bei Klaipėdos uostas.
Liepos pabaigoje SEB bankas dar 9 mėnesiams – iki kitų metų balandžio – atidėjo LJL beveik 15 mln. eurų paskolų grąžinimo terminą. Vėlesnis paskolos grąžinimo terminas leido stabdyti LJL bankroto procedūras – Klaipėdos apygardos teismas bylą nutraukė praėjusį penktadienį.
LJL akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše.