Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ Panevėžio regione: nauji infrastruktūros objektai, daugiau darbo vietų

Panevėžio miesto ir rajono, Pasvalio, Kėdainių ir Jonavos rajonų savivaldybės bei verslo bendruomenė diskutavo apie europinio standarto geležinkelio linijos tiesimo planus nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos, taip pat apie „Rail Balticos“ įtaką regiono plėtrai ir investicijoms. Šie infrastruktūros vystymo planai penktadienį aptarti Susisiekimo ministerijos ir „LTG Infra“ iniciatyva organizuotame nuotoliniame renginyje, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Geležinkelis
Geležinkelis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Panevėžio regionui šis tarptautinis, europinės reikšmės projektas suteikia ne tik geresnio susisiekimo galimybes, bet ir paskatina investicijas į regioną, naujų darbo vietų kūrimą ir infrastruktūros objektų plėtrą, platesnį veiklos lauką vietos verslams“, – susitikimo metu sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Įgyvendinant „Rail Balticos“ projektą, planuojama tarp Kauno ir Lietuvos ir Latvijos sienos nutiesti europinės vėžės elektrifikuotą geležinkelį, o šalia Panevėžio įrengti tarptautinę traukinių stotį, intermodalinį logistikos centrą bei infrastuktūros priežiūros depą. Statybas ketinama pradėti dar šiemet, šiuo metu vykdomi pirmojo etapo rangos darbų konkursai, kurių bendra vertė – 475 mln. eurų.

Pranešime pažymima, kad jau dabar Panevėžio laisvojoje ekonominėje zonoje kuriasi tarptautinės įmonės, kurias pritraukia ir geležinkelio perspektyva.

„Vien geležinkelio infrastruktūra sukurs naujų darbo vietų – reikės darbuotojų logistikos centre, geležinkelio stotyje ir šalia Panevėžio planuojamame įkurti geležinkelio priežiūros depe. Kaip rodo praktika, viena geležinkelyje sukurta darbo vieta sukuria dar bent kelias išorinėse struktūrose. Esame įsitikinę, kad atviras dialogas su regiono administracija, verslo bendruomene yra svarbus pamatas ne tik pačiam „Rail Balticos“ projektui, bet ir regiono plėtrai“, – pabrėžė „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktorius Arenijus Jackus.

Ruožas nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos – viena sudėtingiausių viso „Rail Balticos“ geležinkelio atkarpų. Šiame 169 km ilgio ruože bus pastatytas 21 kelio viadukas, 31 geležinkelio viadukas, 7 žalieji tiltai ir 7 geležinkelio tiltai, įrengta nauja geležinkelio stotis prie Panevėžio. 2021 m. taip pat planuojama pradėti ir ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį rangos darbus.

Naujuoju geležinkeliu iš Panevėžio į Kauną bus galima nuvykti per 37 minutes, o į Rygą – per 55 minutes.

„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu.

Balandžio–gegužės mėnesiais dar planuojami nuotoliniai susitikimai su Marijampolės ir Vilniaus regiono savivaldybėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai