Kita vertus, ironizuoja vežėjai, dėl išaugusio Lietuvos konkurencingumo ypač sunerimę Lietuvos kaimynai - dabar būtina aktyviai dirbti, kad pavyktų išnaudoti gautus pranašumus, pirmiausia turi pasistengti įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, jie turi parodyti „Rail Baltica“ galimybes.
„Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos Krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ Multimodalinio transporto ir plėtros skyriaus viršininkas Mindaugas Butnorius sako, kad įtakos vėžės apkrovimui kroviniais turės gerokai daugiau faktorių nei vien įmonės įdirbis: „Tai lems ir uosto tarifai, nes tai aktualu ir gabenimams konteineriais, svarbu, kaip bus plėtojama mūsų gamyba, netgi euro ir JAV dolerio santykis“.
Pasak jo, geležinkelis, palyginti su kelių transportu, konkurencingas vežant krovinius ilgais maršrutais, o tai reiškia, kad reikia turėti jungtį nuo Kauno iki kur nors už Lenkijos: ,Jau yra konkretus klientas partneris, su kuriuo analizuojama galimybė paleisti traukinį iš Vokietijos iki Kauno".