„Rail Baltica“ pagrindinė trasa Latvijoje bus pradėta tiesti 2023-iųjų antroje pusėje

Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ pagrindinė trasa Latvijoje gali būti pradėta tiesti ateinančių metų antroje pusėje, pareiškė Latvijos susisiekimo ministras Talis Linkaitis.
Kauno Palemono stotis
Geležinkelis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasak jo, šiuo metu statomos „Rail Baltica“ stotys Rygoje ir sostinės oro uoste, projektuojama visa pagrindinė trasa, paskelbtas statybos darbų pirkimo konkurso antrasis etapas.

„Labai tikimės, kad antroje ateinančių metų pusėje galėsime pradėti pagrindinės trasos statybos darbus“, – sakė A.Linkaitis.

Kartu jis išreiškė abejonių, ar skirtų lėšų pakaks visai trasai nutiesti iki 2026-2027 metų.

„Todėl mūsų strateginis tikslas – nutiesti pirmąją atkarpą nuo Rygos oro uosto iki Lietuvos, kad iki 2027-ųjų turėtume turėti geležinkelio magistralę į Europą“, – pabrėžė T.Linkaitis.

„Rail Baltica“ – Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti – tiesiamas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. 870 kilometrų ilgio magistralė sujungs Baltijos valstybes su Europos geležinkelių tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų