„Ir mes apie „Rail Baltica“ planus Palemone kol kas nieko nežinome, kol nėra jokių oficialių dokumentų“, – dienraščiui teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas, pasak kurio, kol kas oficialiai dar niekas neprasidėjo, nebuvo jokių viešųjų svarstymų ir detaliojo plano dar nėra.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai Inga Čiuberkytėsakė, kad Palemono geležinkelio kelynas yra tik viena iš galimų alternatyvų, o susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius dienraštį tikino kad kelynas ir depas galėtų būti įrengtas vietoje Palemono keramikos ir pabėgių mirkymo gamyklos griuvėsių.
„Ten esanti Palemono keramikos gamykla, pabėgių mirkymo gamykla – tai ekologiškai užterštas gruntas. Tos gamyklos yra neeksploatuojamos, vaiduokliai, griuvėsiai. Manyčiau, kad gyventojams būtų naudinga pasižiūrėti estetikos, darbo vietų požiūriu. Laikys tuos monstrus ir tikėsis, kad kas nors kada nors Juos atgaivins ir sutvarkys? Manau, kad tai galėtume padaryti įgyvendindami šį projektą („Rail Baltica“ BNS). Sutvarkytume aplinką ir darbo vietų būtų. Vienaip ar kitaip ten geležinkelio kelynas egzistuoja, tik sovietinės vėžės“, – teigė ministras.
BNS anksčiau rašė, kad valstybės valdomiems „Lietuvos geležinkeliai“ ieško rangovų, kurie rekonstruos kelio ruožą nuo Kauno iki Palemono į europinę „Rail Baltica“ vėžę – įmonė paskelbė geležinkelio Rokai – Palemonas -Kaunas ruožo Kaunas – Palemonas rekonstrukcijos rangovo konkurso technines specifikacijas.