Pasak LTG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, krovinio pristatymas į Lietuvą – simbolinis žingsnis įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, kuriuo siekiama integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą.
„Medžiagų atgabenimas rodo, kad esame pasirengę tolimesniems geležinkelio statybų etapams ir tai, kad intensyvėjant statybų darbams pereiname prie kito tipo darbų – viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo“, – teigė E.Lazauskas.
Krovinys atplukdytas jūra iš Švedijos į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą. Jis laikinai saugomas tiekėjo UAB „Milsa“ bazėje Kaune, vėliau bus transportuojamas į „Rail Baltica“ statybvietę Jonavos rajone. Skalda bus klojama ant šiuo metu įrenginėjamos geležinkelio sankasos atkarpoje Šveicarija–Žeimiai, esančioje šalia Jonavos.
„Įrengęs skaldos pagrindą rangovas ant jos klos pabėgius ir bėgius. Iki metų pabaigos laukiame pirmosios dalies bėgių pristatymo, šiuo metu gamykloje jau pradėti gaminti pabėgiai. Efektyvus medžiagų pristatymas ir savalaikis statybos darbų vykdymas – ypač svarbūs siekiant išlaikyti tempą ir projekto eigą“, – sakė infrastruktūros plėtotojos „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.