„Rail Baltica“ stoties Rygos oro uoste projektas kainuos 4,5 mln. eurų

Baltijos šalių europinės vežės geležinkelio „Rail Baltica“ stoties Rygos oro uoste ir jai būtinos infrastruktūros projektas kainuos 4,5 mln. eurų, skelbia už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Latvijoje atsakinga įmonė „Eiropas Dzelzcela linijas“.
Rygos oro uostas
Rygos oro uostas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tai – viena techniškai sudėtingiausių „Rail Baltica“ projekto dalių, nes tai – ne vien tik stotis, bet ir jos infrastruktūros suderinimas su apylinkėmis“, – sakė „Eiropas Dzelzcela linijas“ valdybos narys Andris Linužas.

Anot jo, tam teks suprojektuoti 4,4 kilometro ilgio geležinkelio linijas, taip pat daugiau kaip 2 kilometrų ilgio sankasas bei tokio pat bendro ilgio estakadas.

Projektavimo konkursą laimėjo konsorciumas „Prosiv“, kurį suformavo Italijos „Sintagma“, Slovakijos „Prodex“ ir Latvijos „Vektors T“. Projektas turi būti parengtas per 17 mėnesių, po to bus skelbiami jo įgyvendinimo konkursai.

Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą, ketinama nutiesti tiesioginę geležinkelio jungtį tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Keleiviniai traukiniai linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą (km/h)greičiu, o krovininiai – iki 120 km/h greičiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis