Lietuvos Susisiekimo ministerijos atstovas per Latvijoje surengtą spaudos konferenciją sakė, jog negali pažadėti, kad „Lietuvos geležinkeliai“ sutartį pasirašys, tačiau užtikrino, kad ji nepasirašyta tik dėl techninių priežasčių, nes dokumentas dar analizuojamas ir vertinamos visos rizikos.
Ant viešųjų pirkimų sutarties parašus jau padėjo 8 Lietuvos, Latvijos ir Estijos institucijos. Bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“, kuri valdys „Rail Baltica“ projektą, valdybos pirmininkė sako, kad visos šalys šiek tiek skirtingai vertina sutarties nuostatas ir procesus, tačiau visų valstybių bendras tikslas, kad vėžė būtų baigta 2025 m.
Manoma, kad preliminari „Rail Baltica“ projekto kaina sieks 5 milijardus eurų. Baltijos šalys rugsėjo pradžioje Briuselyje susitarė dėl daug ginčių kėlusios konkursų skelbimo tvarkos. Taip pat kompromisas rastas ir dėl pridėtinės vertės mokesčio. Nuspręsta, kad jis liks toje šalyje, kurioje atlikti darbai.