„Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos

Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.
Traukiniai
Traukiniai / Lietuvos geležinkelių nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad alternatyvas atrinko bendrovių „Sweco Lietuva“ ir Vokietijos „DB Engineering & Consulting“ specialistai.

„LTG Infra“ Projektų parengimo skyriaus vadovas Remigijus Šimkus sako, jog atrinkti variantai yra labai skirtingi.

„Viena iš alternatyvų, numatyta piečiau, vestų per mažiau urbanizuotas teritorijas, tačiau ir pati linija būtų ilgesnė. Taip pat svarstoma galimybė „Rail Baltica“ liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius“, – sako R.Šimkus.

„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.

Vertinant alternatyvas vertintos ir numatytos jungtys su planuojamu nauju oro uostu netoli Žąslių.

Visą „Rail Baltica“ liniją planuojama pastatyti iki 2026-ųjų. Projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis