Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Rail Baltica“ tilto per Nerį statybose rekordiškas 2280 tonų testas

„Rail Baltica“ statybų aikštelėje italų rangovas „Rizzani de Eccher“ atliko polių bandymus, kurie skirti nustatyti ir patikrinti polio laikomąją galią bei vientisumą. Bandymams panaudota 2280 tonų apkrova – didžiausia apkrova, naudota tokiems bandymams Lietuvos geležinkelių istorijoje.

Ilgiausio – 1,51 km – tilto per Nerį statybose iki šiol vyko daug paruošiamųjų darbų: įrengti 308 tiltą laikysiantys poliai, kurių gylis – iki 28 metrų, atraminės sienutės, privažiavimai, pradėtos montuoti spraustasienės, vyko pasirengimas atramų galvenų betonavimo darbams.

„Bandymų apkrova susijusi su tilto nuosavu svoriu, projektavimo atsarga ir poveikiais, pasireiškiančiais tiltui – pavyzdžiui, traukinių apkrova, vėjo apkrova, apledėjimu, temperatūriniais ir kitais poveikiais. Maksimali bandymo apkrova – 2280 tonų (arba 22 800 kiloniutonų) – yra įspūdingas infrastruktūros testas.

Maksimali bandymo apkrova – 2280 tonų.

Tai rodo ir statomos infrastruktūros būsimą ilgaamžiškumą“, – kalbėjo „Rail Baltica“ įgyvendinančios bendrovės „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

Bandymo metu polis palaipsniui buvo veikiamas didele apkrova iš viršaus, tuo pačiu metu fiksuojant jo nuosėdį. Atlikti bandymai turi atitikti apskaičiuotų polių vertikalias laikomąsias galias.

„Pirmieji testavimo darbai buvo sėkmingi, o tai reiškia, kad rangovas galės pradėti galvenų betonavimo darbus. Ant jų kils tilto kolonos – nuo požeminių darbų pereiname prie viršutinių“, – teigė „LTG Infra“ vadovas.

Numatyti polių statinės ir dinaminės apkrovos bandymai, kurių metu bus nustatoma polių ašinė laikomoji galia, taip pat dviejų tipų akustiniai polių bandymai. Akustinių bandymu metu per poliuje jau įmontuotus vamzdelius su ultragarsu bus stebimas garsas (aidas) jo viduje, taip pat į polius bus smūgiuojama sukeliant garso bangas. Prietaisai nustato akustinių bangų elgesį polyje, t. y. ar jame nėra norminių nuokrypių.

Preliminariu skaičiavimu, greitasis traukinys per ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą pravažiuos per maždaug 22 sekundes.

Preliminariu skaičiavimu, greitasis traukinys per ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą pravažiuos per maždaug 22 sekundes.

„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną.

Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

VIDEO: „Rail Baltica“ tilto statybose atlikti svarbūs bandymai

Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų