Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Rail Baltica“ vilioja ne tik kinus

Kinijos investuotojai – ne vieninteliai domisi europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektu, pareiškė projektą koordinuojančios bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ generalinė direktorė.
Kauno geležinkelio stotyje
Kauno geležinkelio stotyje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Interviu Latvijos LNT televizijai Baiba Rubesa pabrėžė, jog Kinijos kapitalo atstovai domėjosi galimybėmis dalyvauti įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą. Susitikimuose su jais buvo išaiškinta, kaip tai jei galėtų padaryti, dalyvaudami pirkimuose.

„Tačiau investuotojai iš Kinijos – ne vieninteliai domisi „Rail Baltica“ projektu. Jis domina ir Europos kapitalą“, – sakė B.Rubesa.

Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiesta greitojo traukinio linija. Vėžės plotis pagal Europos standartus sieks 1435 mm. Keleiviniai traukiniai šia linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų.

Nutiesus „Rail Baltica“, bus atstatytos tiesioginės geležinkelio jungtys tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelių tinklo. Be to, sujungus Taliną, Rygą, Kauną, Vilnių, Varšuvą ir Berlyną, bus paskatinta regioninė integracija, nurodoma projekto pristatyme. Geležinkelį tikimasi pastatyti iki 2024-2025 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas