Bendrovė pranešė, kad paskelbė konkursą, kurio laimėtojai turės parengti „Rail Baltica“ infrastruktūros valdymo studiją. Paraiškų laukiama iki rugpjūčio vidurio.
„Studija ne tik padės nustatyti optimalų „Rail Baltica“ infrastruktūros valdymo modelį, bet ir suteiks dar geresnę ilgalaikės „Rail Baltica“ infrastruktūros vertės analizę, įvertinant ilgalaikes socio-ekonomines grąžas Europos Sąjungos ir nacionalinėms investicijoms“, – pranešime sakė „RB Rail“ verslo plėtros vadovas Kasparas Briškenas.
Planuojama „Rail Baltica“ infrastruktūros valdytoją paskirti iki 2018 metų pabaigos, o, pasak įmonės, studija padės greičiau priimti politinius sprendimus dėl valdytojo.
Pasak K.Briškeno, bus siekiama rasti pusiausvyrą tarp valstybių lūkesčių ir siekio sukurti pavyzdinę infrastruktūros valdymo platformą.
Paskutiniais duomenimis, „Rail Baltica“, įskaitant atkarpą tarp Kauno ir Vilniaus, statyba kainuos apie 5,8 mlrd. eurų.
Įgyvendinant projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Keleiviniai traukiniai šia linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai – iki 120 km.