„Per artimiausius dvejus-trejus metus statybos darbai bus vykdomi visuose 870 kilometrų“, – Latvijos TV3 televizijos laidoje ketvirtadienį kalbėjo A.Dirksna.
Jis pabrėžė, jog Baltijos šalių strategijos įgyvendinant projektą skiriasi, tačiau svarbu, kad visos jos leistų pasiekti bendro tikslo.
A.Driksna pasakojo, kad šiuo metu statybos Lietuvoje vyksta ties Kaunu Latvijos kryptimi, Estijoje numatytoje magistralės trasoje statomi įvairūs taškiniai objektai, o Latvijoje pradėti statyti sudėtingiausi ir labiausiai laikui imlūs objektai – geležinkelio stotys Rygoje ir Rygos oro uoste.
„RB Rail“ vadovo žodžiais, įvertinant tai, kad projektas pradėtas palaipsniui, jį užbaigti planuojama dalimis.
„Pirmųjų ruožų užbaigimas numatytas 2026 metais. Visą projektą galėsime užbaigti iki 2030 metų“, – sakė A.Driksna.
Jis pridūrė, kad viena pirmųjų geležinkelio atkarpų, kuri gali būti baigta 2026–2027 metais, yra nuo Rygos oro uosto iki Kauno.
Europinės vėžės geležinkelio, sujungsiančio Baltijos šalis su Europos geležinkelių tinklu, bendras ilgis per tris valstybes sieks 870 kilometrų: Lietuvoje – 392, Latvijoje – 265, o Estijoje – 213. Lietuvoje trasa nusidrieks nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos per Kauną ir Panevėžį, Latvijoje kirs Rygą, Estijoje – Pernu ir Taliną.