Pasak Michailo Lipkino, nors sutartyje su „Lietuvos geležinkeliais“ numatyta, kad darbai turi būti baigti iki 2020-ųjų kovo pabaigos, bendrovė nekeičia savo planų juos baigti dar šiemet.
„Viskas eina pagal planą, darbai vyksta sklandžiai. Buvo pirminė techninė komisija, yra pastabų, kurias taisome, tačiau viskas vyksta pagal grafiką“, – BNS sakė M. Lipkinas.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Gintaro Liubino, 19 kilometrų ilgio Rengės ruože dabar vyksta baigiamieji darbai.
„Šiuo metu yra įrengta viršutinė kelio konstrukcija, suremontuotos pervažos, pralaidos ir tiltai. Taip pat atstatyta vandens nuvedimo griovių funkcija, pašalinti želdiniai, baigti eismo valdymo sistemų ir susijusių ryšių bei elektros sistemų veikimo atstatymo ir įrengimo darbai“, – BNS sakė G.Liubinas.
Jo teigimu, gruodžio 16 dieną „Lietuvos geležinkelių“ projekto priežiūros komisija spręs, ar galima įjungti signalizacijos įrenginius į bendrą sistemą bei artimiausiu metu atnaujinti eismą.
„Vitras-S“ šiemet kovą pasirašė 11,35 mln. eurų (su PVM) vertės sutartį su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl 2008 metais išardyto 19 km ilgio kelio iš „Orlen Lietuvos“ naftos perdirbimo gamyklos Mažeikių rajone į Rengę Latvijoje atstatymo. Darbus finansuoja „Lietuvos geležinkeliai“.
Atstatyti Rengės ruožą iki šių metų pabaigos „Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigojo Europos Komisijai, 2017 metais skyrusiai įmonei beveik 28 mln. eurų baudą. Keliu produkciją į Latviją gabendavo „Orlen Lietuva“.