Rengės ruožo Lietuvai nereikia

Rengės ruožo Lietuvai nereikia ir jis tapo tik pretekstu Lenkijai ir Latvijai daryti spaudimą Lietuvai, sako Seimo Ekonomikos komiteto, kuruojančio „Lietuvos geležinkeliu“ veiklą, pirmininkas Remigijus Žemaitaitis ir banko „Nordea“ Lietuvoje vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas.
Kauno traukinių stotyje
Asociatyvinė nuotr. Bėgiai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Dabar skelbiamiems sprendimams įtakos galėjo turėti tiek Lenkijos, tiek Latvijos interesai. Lietuvai ekonomiškai šios atkarpos nereikia. Tai būtų nereikalingas didelių pinigų iššvaistymas“, – „Lietuvos žinioms“ teigė R.Žemaitaitis.

Ž.Mauricas dienraščiui pareiškė, kad interesai dėl šios situacijos esantys labai aiškūs: „Bendrovė „Orlen Lietuva“ siekia turėti alternatyvą produktų gabenimui „Lietuvos geležinkeliais“ ir Klaipėdos uostui – jei būtų didesnė konkurencija, ji galėtų tikėtis mažesnių įkainių, o tai pagerintų veiklos rezultatus. Latvija turi savų interesų: ten veikia net trys uostai – Rygoje, Ventspilyje bei Liepojoje. Pastarojo padėtis – lyg „trečiojo brolio“. Uostas sunkiai skinasi kelią, o geležinkelio atšaka iš Lietuvos į Latviją galbūt suteiktų galimybę pritraukti daugiau tranzitinių krovinių į jį“.

BNS anksčiau rašė, kad Europos Komisija Lietuvai gegužę pateikė ultimatumą, kad už 2008 metais išardytą geležinkelio ruožą Bugeniai-Rengė „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų būti išskaidyti arba sumokėti iki 10 proc. apyvartos (apie 43 mln. eurų) baudą bei atstatyti ruožą, o tai galėtų kainuoti dar 20 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų