„LTG Cargo“ valdo didžiausią riedmenų parką Baltijos šalyse – daugiau nei 6000 vagonų. Bendrovei diversifikuojant verslą į Vakarus ir įsigyjant naujų riedmenų, keičiame ir technologijas, leidžiančias komandai dirbti produktyviau, kad vagonai būtų kokybiškai paruošti pervežti krovinius. Tačiau investuodami į depo modernizaciją, investuojame ne tik į paslaugų kokybę, bet ir siekiame tapti patraukliu darbdaviu regione“, – sako „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Pirmieji žingsniai jau žengti: įsigytas ir depe jau veikia pirmasis Baltijos šalyse suvirinimo robotas, per 90 sekundžių gebantis nuskenuoti 500 kg sveriančias sudėtingų kontūrų detales, savarankiškai priimantis sprendimą dėl restauracijos ir pats ją atliekantis, o darbuotojui tereikia paduoti detalę.
Planuojama, kad kitąmet bus pradėtas didžiausios Radviliškio riedmenų depo dalies – vagonų surinkimo cecho – rekonstrukcijos projektavimas, o remonto darbai prasidės 2026 m. Atlikus modernizaciją, per vieną dieną čia bus galima suremontuoti iki 15 vagonų. Visiškai atnaujinus riedmenų depą, darbuotojai turės itin modernias ir patogias darbo sąlygas, o remontams atlikti galės pasitelkti naujausią techniką.
„Ateityje laukia bene sudėtingiausias statybinis projektas, kuriam ruošiamės ne vieną mėnesį – didžiausią plotą depe užimančio vagonų surinkimo cecho kapitalinis remontas. Jame bus keičiami bėgiai, grindys, rekonstruojamos visos komunikacijos, optimizuojamas įrenginių išdėstymas bei gamybiniai procesai. Svarbu tai, kad cecho veikla nebus stabdoma ir vagonai toliau bus remontuojami, nes vienu metu statybiniai darbai bus atliekami tik apie 30 proc. patalpų“, – teigia „LTG Cargo“ Technologinio turto valdymo vadovas Audrius Pukas.
Radviliškio riedmenų depe metalinių detalių atnaujinimui taip pat jau naudojamas robotizuotas lazeris, o vagonų apžiūrai netrukus bus pasitelkti dronai – tam jau pasiruošę ir sertifikuoti dronų operatoriai. Depe, kuriame dirba virš 200 darbuotojų, taip pat jau atnaujinta ir dalis patalpų, pavyzdžiui, į specialiai pritaikytą bendrą erdvę perkeltas anksčiau skirtingose patalpose išsidėstęs automatinių stabdžių cechas.
Šiuo metu vykdomi bei planuojami ir kitos modernios įrangos, tokios kaip vagonų pakėlimo domkratai, autokrautuvai, trafaretų pjovimo įranga, stabdžių sistemos komponentų bandymo stendai, pneumatiniai kėlimo įrenginiai ir kt., įsigijimai.