„Gavau Lenkijos vicepremjerės, kuri tuo pačiu yra ir transporto ministrė (infrastruktūros ministrė Elžbieta Bienkovska – BNS), laišką, kuris įnešė aiškumo. Lenkija šiame finansiniame periode (2014-2020 metais – BNS) neplanuoja geležinkelio nuo Lietuvos sienos iki Balstogės rekonstruoti, o ketina rekonstruoti nuo Balstogės iki Varšuvos“, – BNS sakė Rimantas Sinkevičius.
Pasak jo, atkarpą nuo sienos su Lietuva iki Balstogės Lenkija planuoja atnaujinti vėlesnėje ES finansinėje perspektyvoje, kad būtų pasiektas 120 kilometrų per valandą greitis.
R.Sinkevičius sakė, kad Lietuva atsižvelgs į Lenkijos planus.
„Gyvenimas nestovi vietoje ir nežinia, kaip ateityje nuostatos ar pozicijos keisis. Bet dabar Lietuva orientuosis į greituminės vėžės (240 kilometrų per valandą – BNS) statybas nuo Kauno į šiaurę, o nuo Kauno iki sienos su Lernkija naudosimės dabar statoma „Rail Baltica“ atkarpa. Jeigu Lenkija nuspręstų ateityje keisti planus, svarstytume apie galimybę statyti nuo Kauno iki sienos lygiagrečiai greituminę vėžę“, – BNS aiškino ministras.