„Pagal dabar patvirtintą tvarką išnyksta nelegalaus taksi sąvoka. Mes negalime patikrinti, ar asmuo, vežantis keleivį, dirba kaip pavežėjas ar nelegaliai, nes neturime jokios teisės stabdyti automobilio. O išorinių skiriamųjų ženklų, kitaip nei taksi, ant pavežėjų automobilių nėra“, – teigė Vilniaus vicemeras Gintautas Paluckas.
Jo nuomone, pavežėjimo paslauga sėkmingai išstumia taksi įmones, mat ta pati veikla reguliuojama dvejopai. Taksi paslaugų teikėjų asociacijos vadovas Ričardas Kriukovas teigia, kad šiuo metu Vilniuje yra 1 tūkst. pavežėjimo paslaugą teikiančių automobilių, kurių kontrolė neįmanoma. Jis sakė, kad jei taisyklės nebus keičiamos, po pusmečio liks tik pavienės taksi bendrovės.