Lietuvos bendrovė „Atamis“ už beveik 314 tūkst. eurų parinks optimalius depų plėtros sprendiniu ir tam reikalingas teritorijas. Antrinė įmonė „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“), Susisiekimo ministerija ir „Atamis“ pasirašė atitinkamą sutartį.
„Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovas Karolis Sankovskis sako, kad pradėjus veikti „Rail Balticai“, infrastruktūra Lietuvoje labai išsiplės, padidės traukinių eismo intensyvumas.
„Tad priežiūrai reikės skirti daugiau dėmesio ir pajėgumų. Akivaizdu, jog esamų depų nepakaks, tad privalome pasiruošti ir įrengti naujus“, – pranešime sakė K.Sankovskis.
Pirmuoju etapu bus parengtos ne mažiau kaip keturios depų bei su jais susijusių objektų (geležinkelio kelių, pastatų, statinių ir įrenginių) plėtros alternatyvos.
Projektas bus finansuojamas ES, valstybės biudžeto ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.
Įgyvendinant „Rail Baltica“ i nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės linija. Projekto preliminari vertė dabartiniais skaičiavimais siekia apie 5,8 mlrd. eurų.