Ministras BNS pareiškė šią informaciją gavęs rugpjūčio 12 dieną, tačiau jam dar nepavyko susisiekti su Rusijos kolegomis dėl oficialaus jos patvirtinimo.
A. Matisas spėja, kad toks sprendimas teoriškai gali būti susijęs su jau buvusio Latvijos geležinkelių operatorės „Latvijas Dzelzcels“ valdybos pirmininko Ugio Magonio areštu.
Uostas yra gavęs neoficialią informaciją apie tai, kad Rusijos geležinkeliai nutrauks anglių tranzitą per Rygos uostą.
Ketvirtadienį „Latvijas Dzelzcels“ ir Susisiekimo ministerija bandys aiškintis dėl šios informacijos, pridūrė ministras.
Tuo tarpu Rygos uosto valdybos pirmininkas Andris Amerikas Latvijos televizijos laidai „Ryto Panorama“ ketvirtadienį pareiškė, kad uostas yra gavęs neoficialią informaciją apie tai, kad Rusijos geležinkeliai nutrauks anglių tranzitą per Rygos uostą.
Jis pabrėžė, kad ši informacija yra neoficiali, ir išreiškė viltį, jog ji nepasitvirtins, nes tai būtų didžiulis smūgis Rygos uostui ir visai Latvijos ekonomikai, nes anglys sudaro daugiau kaip trečdalį uoste perkraunamų krovinių.
Kiekviena perkraunama anglių siunta Latvijos ekonomikai reiškia 10 eurų pridėtinę vertę.
„Anglių kroviniai – maždaug 13–14 mln. tonų, taigi tai būtų 130–140 mln. eurų nuostoliai“, – pareiškė A. Amerikas.
Rygos uostas yra didžiausias Latvijoje pagal krovą ir keleivių srautą.