Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusija sujaukė Lietuvos logistikos sistemą

Dėl Rusijos muitinės trikdžių stringant Lietuvos gabenimams į Rytus, didesnis vilkikų kiekis gali sukti į Vakarus. Tačiau, neturėdami krovinių atgal į Rytus, vežėjai nenoriai imasi lietuviškų prekių eksporto ir kalba apie įkainių kėlimą.
Vilkikai
Vilkikai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Nors Rusijos muitinė kiek švelnina patikrinimo procedūras, problema išlieka, ir ji yra gana didelė. Labiausiai baiminuosi, kad jei ji užsitęs, tai mums turės negrįžtamų pasekmių“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

„Maža eksporto iš Lietuvos kaina buvo dotuojama pelningu uždarbiu gabenant krovinius į Rytus. Šiuo metu to nebėra, todėl ir pigesni degalai grįžtant iš Rusijos neatperka važiavimo už kapeikas į Vakarus. Eksportuotojams tenka mokėti aukštesnes kainas ir, kol vėl neatsiras pakankamo srauto į Rusiją, vežėjams nebus intereso važiuoti į Rytus, kur uždirbamas pagrindinis pelnas, tol į Vakarus niekas nesiverš važiuoti“, – sakė „Transimeksos“ vadovas Darius Vyšniauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos