„Nors Rusijos muitinė kiek švelnina patikrinimo procedūras, problema išlieka, ir ji yra gana didelė. Labiausiai baiminuosi, kad jei ji užsitęs, tai mums turės negrįžtamų pasekmių“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.
„Maža eksporto iš Lietuvos kaina buvo dotuojama pelningu uždarbiu gabenant krovinius į Rytus. Šiuo metu to nebėra, todėl ir pigesni degalai grįžtant iš Rusijos neatperka važiavimo už kapeikas į Vakarus. Eksportuotojams tenka mokėti aukštesnes kainas ir, kol vėl neatsiras pakankamo srauto į Rusiją, vežėjams nebus intereso važiuoti į Rytus, kur uždirbamas pagrindinis pelnas, tol į Vakarus niekas nesiverš važiuoti“, – sakė „Transimeksos“ vadovas Darius Vyšniauskas.