Rusijai uždraudus skrydžius į Sakartvelą, keleivių jo oro uostuose sumažėjo 7 proc.

Kremliui liepos 8-ąją įgyvendinus politinio atspalvio sprendimą uždrausti tiesioginį oro susisiekimą tarp Rusijos ir jos turistų pamėgto Sakartvelo, keleivių šios Kaukazo valstybės oro uostuose sumažėjo 7,3 procento.
Lėktuvas
Lėktuvas / 123rf.com nuotr.

Sakartvelo civilinės aviacijos agentūros duomenimis, visi šalies oro uostai praėjusį mėnesį aptarnavo 571,8 tūkst. keleivių. Palyginti su praėjusių metų liepą, jų srautas per Tbilisio oro uostą sumenko 10,5 proc. iki 385 tūkst., Batumio – 10 proc. iki 100 tūkst., tuo tarpu Kutaisio – išaugo 14 proc. iki 85,7 tūkst. žmonių.

Per septynis šių metų mėnesius Sakartvelo oro uostai sulaukė 3,059 mln. keleivių – 12 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai.

Tiesioginį oro susisiekimą tarp Rusijos ir Sakartvelo uždraudė Vladimiras Putinas, birželio pabaigoje reaguodamas į smurtinius protestus Tbilisyje, prasiveržusius po vieno rusų parlamentaro kreipimosi į Sakartvelo parlamentą. Deputato Sergejaus Gavrilovo kalba pakurstė ilgalaikį priešiškumą, kilusį dėl Maskvos paramos dviems Sakartvelo separatistinėms regionams – Abchazijai ir Pietų Osetijai.

Sakartvelo vyriausybė, siekdama sušvelninti tokio sprendimo padarinius šalies turizmo sektoriui, praėjusio mėnesio pranešė nusprendusi skirti 0,6 mln. eurų subsidijas jungiamiesiems skrydžiams iš Rusijos per Armėnijos sostinę Jerevaną. Be to, Turkijos aviakompanija „Atlas Global“ siūlė skrydžius iš Rusijos į Sakartvelą per Stambulą.

Sakartvelo oro uostai ankstesnius trejus metus keleivių srautų rekordus gerino kasmet. Pernai jų sulaukta 23,6 proc. daugiau nei užpernai – 5,033 mln. žmonių. 2017 metais keleivių padaugėjo 43,4 proc., 2016-aisiais – 25,6 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis