FIAC oficialiame laiške pažymima, jog besiformuojančios didelės vilkikų spūstys prie šių pasienio patikros punktų kelia grėsmę Rusijos vartotojams svarbių prekių tiekimui, didina krovinių pervežimo įkainių augimo rizikas.
Rinkos dalyviai ir ekspertai nemato akivaizdaus logistinio sprendimo, todėl tikisi politinio įsikišimo, pažymi „Kommersant“, cituodamas šios organizacijos laišką, kuri, be kita ko, atstovauja „Danone“, „Mars“, „Metro“, „PepsiCo“, „Sanofi“, „Coca-Cola“, „Unilever“.
Maždaug dešimtadalis importo į Rusiją, įskaitant įskaitant būtiniausias plataus vartojimo prekes, farmacijos produkciją, žaliavas, komponentus, pakuotes ir įrangą, patenka per ES ir Baltarusijos sieną, o daugiau negu 90 proc. šių krovinių gabenama automobilių keliais.
„Šios problema nesprendimas gali reikšmingai paveikti tiekimo grandinę ir prekių prieinamumą gyventojams, ypač atsižvelgiant į didėjančią krovinių apyvartą ir augantį prekių poreikį Naujųjų metų švenčių išvakarėse“, – perspėja FIAC.
Vicepremjero prašoma imtis tarnybų ir žinybų veiksmų koordinavimo, pasirengti krovinių srautų per Rusijos sieną su Latvija didėjimui, skelbia „Kommersant“.