„Deja, Kijevo oro uostas nusprendė saugoti brangesnes aviakompanijas, įskaitant Tarptautines Ukrainos avialinijas“, – išplatintame airių kompanijos pranešime, kuriame nenurodoma daugiau detalių, cituojamas komercijos direktorius Davidas O'Brienas.
Dabar bendrovė ketina sutelkti savo dėmesį į kitas šalis, įskaitant Vokietiją, Izraelį ir Lenkiją.
Dėl pasikeitusių planų darbo neteks 400 žmonių, o jau įsigijusiems bilietus žmonėms bus kompensuota.
Kaip jau skelbta anksčiau, „Ryanair“, šių metų spalį planavusi pradėti keleivius skraidinti iš Europos miestų į Kijevą ir Lvovą, sustabdė bilietų pardavimą skrydžiams į šiuos miestus.
„Ryanair“ planavo pradėti skrydžius iš Kijevo į Eindhoveną, Londoną, Mančesterį, Stokholmą, o iš Lvovo – į Eindhpoveną, Londoną, Berlyną, Mančesterį., Krokuvą, Vroclavą ir Budapeštą. Per metus planuoja šiomis kryptimis skraidinti po 250 tūkst. keleivių.
Pirmadienį Kijevo Borispolio oro uosto vadovas Pavelas Riabikinas pareiškė, kad „Ryanair“ pateikė reikalavimų, susijusių su skrydžiais į Kijevą, neatitinkančių Ukrainos teisės aktų, ir kad bendrovė neketina pasirašyti sutarties tol, kol nebus išspręsti nesutarimai.
„Pirma, jie reikalauja, kad ginčai būtų sprendžiame Londono arbitraže taikant Londono teisę. Mes manome, kad ginčai turi būti sprendžiami teismine tvarka Ukrainos institucijose“, – sakė jis.
Anot P. Riabkino, tarp kitų Airijos kompanijos reikalavimų – nemokama aeronavigacija, registracijos vietos oro uoste, taksi stotelės, reklamos plotas, bilietų pardavimo biurai, 35 proc. nuo bemuitės prekybos parduotuvių pelno, iš keleivių imamas 7,5 JAV dolerio mokestis penkeriems metams, o taip pat 60 dienų trukmės oro uosto bendrovei suteikiamas kreditavimas.
Tuo tarpu Ukrainos infrastruktūros ministras Volodymyras Omeljanas pareiškė, kad nekonstruktyvi oro uosto pozicija gali paskatinti „Ryanair“ atsisakyti planu rengti skrydžius į Ukrainą. Ministras spėja, kad airių bendrovės atėjimui ir atvirai konkurencijai priešinasi valstybinė aviakompanijos „Tarptautinės Ukrainos avialinijos“.