Iš nedrausmingo keleivio, dėl kurio „Ryanair“ lėktuvas turėjo leistis kitoje šalyje, įmonė pareikalavo 15 tūkst. eurų

Pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Ryanair“ trečiadienį pranešė, kad Airijos apygardos teismui pateikė ieškinį dėl daugiau kaip 15 tūkst. eurų žalos atlyginimo iš keleivio, kuris praėjusių metų balandžio 9 d. sutrikdė skrydį iš Dublino į Lansarotę – salą, priklausančią Ispanijos Kanarų salynui.
"Ryanair" skrydžių bendrovė
"Ryanair" skrydžių bendrovė / Shutterstock nuotr.

Dėl šio keleivio elgesio lėktuvas, kuriame skrido 160 žmonių, buvo nukreiptas į Portą (Portugalija), o skrydis atidėtas visai nakčiai.

„Nepriimtina, kad keleiviai, kurių daugelis vyksta su šeima ar draugais mėgautis ramiomis vasaros atostogomis, dėl vieno nedrausmingo keleivio elgesio patiria nereikalingų trikdžių. Be to, sutrumpėja jų atostogų laikas. Deja, būtent taip nutiko šio skrydžio iš Dublino į Lansarotę keleiviams, kurie praėjusį balandį buvo priversti leistis Porte dėl nedrausmingo vieno keleivio elgesio“, – komentuoja „Ryanair“ atstovai.

Pasak jų, dėl nedrausmingo keleivio patirta 15 tūkst. eurų nuostolių, įskaičiuojant nakvynę keleiviams, nusileidimo išlaidas.

„Pateikėme civilinį ieškinį, siekdami išieškoti šias išlaidas iš šio keleivio. Tai tik viena iš daugelio pasekmių, kurios, įgyvendinant „Ryanair“ nulinės tolerancijos politiką, gresia skrydį sutrikdžiusiems keleiviams, tikimės, kad šie veiksmai atgrasys nuo tolesnio trikdančio elgesio skrydžiuose, kad keleiviai ir įgula galėtų keliauti patogioje ir pagarbioje aplinkoje“, – rašoma pranešime spaudai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai