Dėl šio keleivio elgesio lėktuvas, kuriame skrido 160 žmonių, buvo nukreiptas į Portą (Portugalija), o skrydis atidėtas visai nakčiai.
„Nepriimtina, kad keleiviai, kurių daugelis vyksta su šeima ar draugais mėgautis ramiomis vasaros atostogomis, dėl vieno nedrausmingo keleivio elgesio patiria nereikalingų trikdžių. Be to, sutrumpėja jų atostogų laikas. Deja, būtent taip nutiko šio skrydžio iš Dublino į Lansarotę keleiviams, kurie praėjusį balandį buvo priversti leistis Porte dėl nedrausmingo vieno keleivio elgesio“, – komentuoja „Ryanair“ atstovai.
Pasak jų, dėl nedrausmingo keleivio patirta 15 tūkst. eurų nuostolių, įskaičiuojant nakvynę keleiviams, nusileidimo išlaidas.
„Pateikėme civilinį ieškinį, siekdami išieškoti šias išlaidas iš šio keleivio. Tai tik viena iš daugelio pasekmių, kurios, įgyvendinant „Ryanair“ nulinės tolerancijos politiką, gresia skrydį sutrikdžiusiems keleiviams, tikimės, kad šie veiksmai atgrasys nuo tolesnio trikdančio elgesio skrydžiuose, kad keleiviai ir įgula galėtų keliauti patogioje ir pagarbioje aplinkoje“, – rašoma pranešime spaudai.