Jeigu iki 2018 metų rugsėjo šiuo klausimu nebus jokio „aiškumo“, Airijos pigių skrydžių įmonė išbrauks skrydžius iš ir į Jungtinę Karalystę iš savo 2019 metų vasaros tvarkaraščio, vokiečių dienraščiui „Sueddeutsche Zeitung“ pareiškė įmonės komercijos direktorius Davidas O‘Brienas.
Be to, „Ryanair“ maždaug 85 orlaivius iš bazių Didžiojoje Britanijoje perkels į oro uostus žemyninėje Europos dalyje arba Airijoje, pridūrė jis.
Kiek anksčiau šį mėnesį panašų pareiškimą Europos Parlamento transporto komitete padarė „Ryanair“ vadovas Michaelas O‘Leary.
Oro bendrovės vadovas ne kartą kritikavo Didžiosios Britanijos vyriausybę dėl jos požiūrio į keliones oro transportu po „Brexit“.
Vasarį Frankfurte surengtoje spaudos konferencijoje jis pareiškė, kad Londono ministrai „neturi nė menkiausio supratimo“ apie poveikį, kuris gali būti padarytas oro transporto sektoriui.
Praėjusią savaitę Didžiosios Britanijos pigių skrydžių įmonė „easyJet“ pareiškė, jog įsteigs naują padalinį Vienoje, kad išvengtų „Brexit“ pasekmių.
Per pastaruosius du dešimtmečius, veikiant bendro Europos dangaus sistemai, pagal kurią buvo panaikinti ES oro bendrovėms taikyti prekybos apribojimai, Didžiosios Britanijos oro transporto sektorius pastebimai išaugo.
Tačiau, jeigu britų derybininkams nepavyks išsiderėti lengvatinių sąlygų, Didžiajai Britanijai pasitraukus iš ES, šalies oro bendrovės gali prarasti šioje sistemoje turimą statusą ir su juo susijusias teises, o tai reiškia, kad jos nebegalės, pavyzdžiui, laisvai nustatyti lėktuvų bilietų kainų ar be išankstinio leidimo Europoje pradėti vykdyti skrydžius nauju maršrutu.
Iš Jungtinės Karalystės išvykstantiems ar į šalį atvykstantiems keleiviams bus taikomi nauji mokesčiai, o britų oro bendrovėms bus sunkiau vystyti naujus maršrutus.
Didžioji Britanija iš ES turi pasitraukti iki 2019 metų kovo mėnesio.