Per artėjantį 2023-24 m. žiemos sezoną bendrovė ketina sumažinti 17 maršrutų, įskaitant ir vieną maršrutą į Lietuvą. Iš Dubline esančio lėktuvų parko ketinama išimti 19 lėktuvų „Boeing 737-8200“. Lėktuvai bus perkelti į bazes Ispanijoje ir Italijoje, taip pat į Londono Lutono oro uostą.
„Ryanair“ teigia, kad tokį sprendimą priėmė dėl „45 proc. didėjančių „Daa“ keleivių mokesčių, nuolatinio netinkamo kapitalo išlaidų valdymo ir nesugebėjimo įgyvendinti prasmingos aplinkosaugos paskatų sistemos, pagal kurią būtų atlyginama mažesnę taršą išmetantiems orlaiviams“.
Vežėjas apkaltino „Daa“ „didžiuliu kapitalo išlaidų švaistymu“ dėl planų po vienu iš Dublino kilimo ir tūpimo takų nutiesti 250 mln. eurų vertės tunelį. „Ryanair“ teigia, kad darbuotojai ir avarinės tarnybos darbuotojai jau gali patekti į oro uostą per esamą infrastruktūrą, o dabartinių kelių pakanka krovinių srautui.
Iš „Ryanair“ žiemos skrydžių tvarkaraščio išbraukiama 17 maršrutų: Palanga, Astūrija, Kasteljonas ir Santjagas (Ispanija), Bilundas (Danija), Bornmutas (Anglija), Karkasona (Prancūzija), Genuja ir Palermas (Italija), Klagenfurtas (Austrija), Košicė (Slovakija), Leipcigas ir Niurnbergas (Vokietija), Plovdivas (Bulgarija), Sibiu ir Sučava (Rumunija) ir Ščecinas (Lenkija).
15min jau rašė, kad „Ryanair“ tinklapyje žiemos sezonui nebelieka beveik 20 maršrutų, įskaitant Palangą, kuriuos kompanija kol kas vykdo. Bendrovė į naujausią 15min užklausą neatsakė, tačiau pasiteiravus anksčiau vasarą, sulaukta atsakymo, kad tvarkaraštis dar ne galutinis ir gali būti keičiamas.
Daugiau detalių „Ryanair“ neatskleidė, vis dėlto, įmanoma, kad skrydžio Palanga–Dublinas likimą nulėmė būtent kivirčas su Airijos sostinės oro uostu.
Tai ne pirmas kartas, kai pigių skrydžių bendrovė panašiu būdu reaguoja į keliamas rinkliavas. Šių metų pradžioje Vilniaus ir Talino oro uostams padidinus mokesčius, šie susilaukė „Ryanair“ reakcijos buvo panaikinta arba paretinta dalis skrydžių.