Transporto sistemos „Trans.eu“ projektų vadovas Viktoras Adamaitis, analizuodamas tyrimo duomenis, „Verslo žinioms“ teigė, kad vežėjų apklausa parodė, jog embargo poveikis daugiausia priklauso nuo automobilių parko sudėties ir vežamos produkcijos, tačiau padėtis išties nėra tokia baisi, kaip manyta prieš apklausą: „Tik maža dalis įmonių apimtos visiškos nevilties, dauguma vis tiek vienaip ar kitaip bando suktis“.
Vežėjų asociacijos „Linava“, su kuria „Trans.eu“ vykdo projektą dėl Rusijos sankcijų poveikio, prezidentas Algimantas Kondrusevičius dienraščiui teigė, kad kad draudimas įvežti tam tikrų prekių neigiamai veikia ne tik tas transporto įmones, kurios dirba su Rusija: „Kai buvo pradėtas taikyti embargas, kolegos vežėjai pradėjo ieškoti naujų rinkų ES šalyse, tad automatiškai ima keistis pasiūlos ir paklausos santykis. Bendrovės, dirbusios tik Rusijoje, nelabai ko iš paslaugų gali pasiūlyti – konkuruoja tik kaina, t. y. kainos numušamos ir sukeliamas didelis efektas visam kelių transporto sektoriui“.