Kai kurie oro uostai, pavyzdžiui, Londono Hitrou (Heathrow), dažnai patenka į laikraščių antraštes dėl to, kad jame kaupiasi neatsiimtas bagažas, o keliautojai stovi valandų valandas trunkančiose eilėse.
Prieštaringai vertinamas oro uostas taip pat apribojo išvykstančių keleivių skaičių iki 100 tūkst. per dieną ir šią savaitę pratęsė apribojimą iki spalio pabaigos.
Tačiau „FlightAware“ duomenys rodo, kad Jungtinėje Karalystėje yra ir daugiau oro uostų, kuriuose atidedama daug reguliarių skrydžių. Gatviko (Gatwick) oro uostas užima penktą vietą pasaulyje pagal vėluojančių skrydžių skaičių – daugiau kaip 41 proc. suplanuotų skrydžių neįvyko, o Hitrou oro uostas užima šeštą vietą – 40 proc. suplanuotų skrydžių vėlavo.
Nuo skrydžių sutrikimų ypač smarkiai nukentėjo Europa. Šiame žemyne yra septyni oro uostai, kuriuose skrydžiai šią vasarą vėlavo labiausiai, nors vienas oro uostas Kanadoje juos lenkia.
Šią vasarą dauguma į Toronto Pearson tarptautinį oro uostą skridusių keleivių susidūrė su kelionių vėlavimais – net 52,5 proc. Bendrovė „Air Canada“ pristatė naujas taisykles, pagal kurias keleiviai, turintys persėsti Toronto Pearson oro uoste, gali nemokamai keisti skrydžius, jei yra laisvų vietų, esant „ilgesniems nei įprasta vėlavimams“.
Su tokiomis bėdomis susiduriama ir kitose pasaulio dalyse.
„Nuo pat pandemijos pradžios Kinijoje nuolat stebime didžiulį atšauktų skrydžių skaičių“, – „Fortune“ sakė „FlightAware“ atstovė Kathleen Bangs. Nors Kinijos vyriausybė nenurodė jokių konkrečių skrydžių atšaukimo priežasčių, K.Bangs teigė mananti, kad prie šios tendencijos prisidėjo šalyje taikoma nulio koronaviruso atvejų strategija ir kelionių apribojimai.
„Fortune“, remdamasis gegužės 26–liepos 19 d. „FlightAware“ duomenimis, pateikia didžiausius šios vasaros „kelionių chaoso kaltininkus“.
Oro uostai, kuriuose atidėta daugiausia skrydžių:
- Kanada – Toronto Pearson tarptautinis oro uostas – 52,5 proc.
- Vokietija – Frankfurto oro uostas – 45,4 proc.
- Prancūzija – Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostas – 43,2 proc.
- Nyderlandai – Amsterdamo Schipholio oro uostas – 41,5 proc.
- Jungtinė Karalystė – Gatviko oro uostas – 41,1 proc.
- Jungtinė Karalystė – Hitrou oro uostas – 40,5 proc.
- Vokietija – Miuncheno tarptautinis oro uostas – 40,4 proc.
- Graikija – Atėnų tarptautinis oro uostas – 37,9 proc.
- Australija – Sidnėjaus oro uostas – 34,2 proc.
- Jungtinės Amerikos Valstijos – Orlando tarptautinis oro uostas – 33,4 proc.
Oro uostai, kuriuose atšaukta daugiausia skrydžių:
- Kinija – Šendženo Baoano tarptautinis oro uostas – 7,9 proc.
- Jungtinės Amerikos Valstijos – Niuarko Liberty tarptautinis oro uostas – 7,4 proc.
- Jungtinės Amerikos Valstijos – LaGuardia oro uostas – 7 proc.
- Kanada – Toronto Pearson tarptautinis oro uostas – 6,5 proc.
- Indonezija – Soekarno-Hatta tarptautinis oro uostas – 6,2 proc.
- Australija – Sidnėjaus oro uostas – 5,9 proc.
- Kinija – Guangdžou Baiyun tarptautinis oro uostas – 5,2 proc.
- Jungtinės Amerikos Valstijos – Ronaldo Reigano Vašingtono nacionalinis oro uostas – 5 proc.
- Kinija – Čongčingo Džiangbėjaus tarptautinis oro uostas – 4,6 proc.
- Nyderlandai – Amsterdamo Schipholio oro uostas – 3,9 proc.