Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Seime – pavėžėjų veiklos sugriežtinimai

Lietuva ketina sugriežtinti „Uber“ ir kitų pavėžėjų veiklą. Seimas pradėjo svarstymus dėl pavėžėjų veiklos sugriežtinimo. Už tai numatančias Kelių transporto kodekso pataisas ketvirtadienį balsavo 43 Seimo nariai, o susilaikė 29. Toliau pataisas Seimas varstys birželio 25-ąją, kai savo išvadas pateiks komitetai.
Linas Linkevičius
Seimas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad nauji reikalavimai leis šią veiklą išskaidrinti ir surinkti daugiau mokesčių. R. Masiulio teigimu, prieš kelerius metus Lietuvoje buvo priimtas itin liberalus įstatymas, reglamentuojantis pavėžėjimo paslaugų rinką, todėl dabar siekiama trūkumus ištaisyti.

Ministras teigė, kad pataisas inicijavo Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba, Mokesčių inspekcija ir Specialiųjų tyrimų tarnyba.

„Nėra įpareigojimo pavėžėjimo paslaugų bendrovėms teikti duomenis, kiek jos pajamų uždirba, nebuvo aiškių reikalavimų, kokius patirties kriterijus turi atitikti vairuotojai“, – aiškino ministras.

Jei Seimas pataisas priims, pavėžėjams leidimus dirbti, kaip ir dabar, išduos savivaldybės, o vėliau – Transporto saugos administracija.

Pasak R.Masiulio, bus kaupiama vieninga pavėžėjų duomenų bazė.

Be to, pavėžėjais dirbti galės tik žmonės, dirbantys su kuria nors keleivių vežimo įmone, juos bus galima išsikviesti specialiomis programėlėmis. Atsiskaityti su pavėžėjais grynaisiais nebus galima.

Pavėžėtojai turės turėti ne mažesnį kaip 2 metų stažą ir būti nepriekaištingos reputacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento