Uždarame posėdyje bus aptariamos „Lietuvos geležinkelių“ naudojamos operatyvios krovinių vežimo kompiuterinės sistemos (OPKIS) ir dalyvavimo Geležinkelių transporto taryboje Maskvoje perspektyvos.
Taip pat ketinama aptarti 1520 mm pločio geležinkelio vėžės teisinę registraciją Rusijoje ir padėtį vagonų rinkoje.
„Norime gauti informaciją apie situaciją dabartiniu metu apie sistemas, kurios įdiegtos, kaip jos surištos su kaimyninių valstybių sistemomis, kokios sistemos yra kitose šalyse, kurios turi tokią pačią vėžę, pavyzdžiui, Suomijoje, Bulgarijoje“, – BNS sakė komiteto pirmininkas Kazimieras Starkevičius.
Pasak jo, pasitarime bus kalbama apie galimus kaimyninių valstybių kontrolės aspektus vagonų judėjime: „Žiūrėsime, ar jis galimas, tas poveikis“.
Be to, ketinama aptarti, kaip karas Ukrainoje paveikė Lietuvos vagonų parką.