Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sėkmingai baigta dar viena „Rail Baltica“ atkarpa

Po dvejus metus trukusių darbų rekonstruotas europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Mockavos geležinkelio stoties.
Kauno geležinkelio stotyje
Geležinkelio bėgiai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Trylikos kilometrų ilgio geležinkelio ruože (1435 mm vėžės pločio kelias), prasidedančio už Mockavos geležinkelio stoties ir pasibaigiančio Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra, rekonstruota 16 pralaidų, 8 pervažos, 4 tiltai, įrengta 326 metrai garsą slopinančių sienučių.

Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, siekiant apsaugoti migruojančius gyvūnus. Rekonstravus šią atkarpą keleivinių traukinių greitis padidės iki 120 km/h, o prekinių – iki 80 km per valandą. Taip pat rekonstruota 11 kilometrų Mockavos geležinkelio stoties kelių, atstatytas automatinis bėgių vėžės pločio keitimo mechanizmas.

Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, siekiant apsaugoti migruojančius gyvūnus.

Sutarties vertė – 24,7 mln. EUR be PVM. Darbus atliko UAB „Geležinkelio tiesimo centras“ kartu su subrangovais UAB „Alkesta“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Fima“, UAB „Gatas“ ir UAB „Tilta“. Ruožo techninės priežiūros paslaugas teiks UAB „Tiltų ekspertų centras“, o statinio projekto vykdymo priežiūrą vykdė „Eisenbahn-und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos