Joje savo sportinius automobilius demonstruos Lietuvos lenktynininkai.
Dauguma šių automobilių yra sukurti arba patobulinti mūsų meistrų, tad ekspozicijose didžiausias dėmesys teks ne lenktynininkams, o komandų inžinieriams ir mechanikams.
Įspūdingą žiedinėms ilgų nuotolių lenktynėms sukurtą bolidą pademonstruos „Racetech“. Komandos dirbtuvėse iki menkiausio varžtelio sukurtas ir surinktas „BMW E92 Big Daddy“ – 512 AG pasiekiantis monstras su moderniausiais lenktyninių automobilių mazgais ir aerodinaminiais komponentais. Tai Lietuvoje sukurtas automobilis, kuris visiškai atitinka tarptautinės GT3 lenktynių klasės reikalavimus. Tik kad jis galėtų būti homologuotas GT3 klasei, „Racetech“ reikėtų pagaminti antrą tokį patį modelį ir sumokėti nemažą sumą pinigų tarptautinei automobilių federacijai FIA.
Autoservisų tinklo „Tanagra“ kruopščiausi meistrai į parodą atveš tokį visureigį, kuris gali pravažiuoti ten, kur jokiai kitai technikai nėra įmanoma. Sunkiausioms pasaulyje bekelės varžyboms „Ladoga Trophy“ sukurtas „TRT EVO“ automobilis turi pneumatinę bet kokiu kampu išsiriesti galinčią pakabą ir, kas neįprasta bekelės lenktynių technikoje, – benzininį V8 tipo variklį, kokį galima rasti „Chevrolet Corvette“ modelyje.
„Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos“ studentai įpratę stebinti kruopštumu ir išradingais projektais. Jie pirmieji Lietuvoje sukonstravo „Formula Student“ lenktyninį bolidą, 100 km/h greitį galintį pasiekti greičiau nei per 3 sekundes. Į „Lenktynių mechanika 2016“ ekspoziciją studentai atveš dar vieną, naujausią savo kūrinį – triratį, skirtą „driftinimui“.
“Lexus Team LT” komanda čia pristatys ką tik lenktynėms paruoštą “Lexus IS-F”. Komanda panašiu automobiliu lenktyniavo nuo 2011 metų ir pasiekė gausybę pergalių bei prizinių vietų 1000 kilometrų ir kitose ilgų nuotolių lenktynėse.
Komandos inžinierius Edvinas Šriubėnas sako, jog svarbiausias šio automobilio koziris – jo patikimumas. Per 5 lenktynių metus nebuvo nė sykio remontuotas nei variklis nei pavarų dėžė. Per 400 AG pajėgumą išvystantis automobilis daugeliu atvejų pasiekdavo lenktynių finišus, lenkdamas kur kas pajėgesnius, lyderiaujančius BMW automobilius. Nors naujasis automobilis yra artimas standartiniam, tačiau Edvino vadovaujami mechanikai jam padarė kai kurių patobulinimų – palengvino kėbulą, įrengė pagrindinių agregatų papildomą aušinimą. Beje, komandos žiniomis, toks automobilis yra bene vienintelis visoje Europoje.
Dakaro maratono gerbėjų smalsumą patenkins Dakaras.Lt komanda su jos lyderiu Antanu Juknevičium priešakyje. Antanas ir jo mechanikai parodys savąjį dykumų bolidą “Toyota Hilux Overdrive”, papasakos apie jo paruošimo ypatumus, pasidalins betarpiškais įspūdžiais iš sunkiausio pasaulyje automobilių ir motociklų maratono. Parodos lankytojams bus įdomu sužinoti kuo skiriasi Antano Juknevičiaus, Benedikto Vanago automobiliai ir kitos, to paties modelio mašinos, finišuojančios pirmame penketuke,
“Lenktynių mechanikoje” bus įdomu apsilankyti tiek įspūdingų automobilių pasiilgusiems jaunuoliams, tiek mechanikams ar rinkodaros darbuotojams, reklamuojantiems savo produktus automobilių lenktynių metu.
Kartu su paroda „Mechanika“ vyks kita transportui, logistikai, transporto infrastruktūrai skirta paroda „Transbaltica“. Transportui skirtas parodas papildys gamybos, inovacijų, inžinerinių sprendimų ir gynybos paroda BALTTECHNIKA. Visos trys parodos Lietuvos parodų ir kongresų centre “Litexpo” vyks gegužės 18-20 d. Jose savo naujienas demonstruos per 220 įmonių iš 12 šalių: Lietuvos, Austrijos, Baltarusijos, Estijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Latvijos, Lenkijos, Rusijos, Suomijos, Vokietijos, Ukrainos.