Po atidarymo terminalo pajėgumai bus mažesni, nei reikėtų Skandinavijos klientams, pareiškė terminalo operatorės „Polskie LNG“ vadovas Rafalas Wardzinskis (Rafalas Vardzinskis).
Tačiau jis pridūrė, kad ateityje terminale planuojama įrengti laivų užpildymo SGD ir perkrovimo įrenginiais.
Pernai lapkritį „Polskie LNG“ pradėjo rinkos tyrimą, siekdama įvertinti terminalo plėtros galimybes. Apklausoje dalyvavo Norvegijos, Švedijos, Suomijos, Estijos, Šveicarijos, Vokietijos ir Ukrainos įmonės. Svinouiscio projektas labiausiai sudomino Skandinavijos įmonės.
Pasak R. Wardzinskio, laivų užpildymas SGD tebėra nišinė paslauga. Tačiau jis prognozuoja, kad, atsižvelgiant į naujas Europos Sąjungos (ES) taisykes, po 10–15 metų, suskystintomis dujomis bus varoma didžioji Baltijos jūros transporto dalis.
2008 metais Tarptautinė jūrų organizacija (TJO) paskelbė naujas aplinkosaugos taisykles, kuriose numatoma mažinti laivų sukeliamos taršos lygius. 2010 metais Europos Sąjunga nustatė, kad sieros kiekis jūriniame kure Baltijos ir Šiaurės jūrų regione neturi viršyti 1 proc. kuro masės. 2015 metais ši riba bus sumažinta iki 0,1 procento.