„Visiškai naujo geležinkelio Lietuvoje – „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos – statybos etapas įsibėgėja. Šis konkursas – dar vienas iš planuojamų skelbti artimiausiu metu, – kalba „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski. – Šiais metais planuojama baigti skelbti likusius rangos darbų konkursus atkarpai Kaunas-Ramygala, tarp kurių – naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimo ir inžinerinių statinių statybos, jungiamųjų automobilių kelių ir jų melioracijos, viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo konkursai.“
Konkurso laimėtojas 10 km ruože tarp Šveicarijos ir Žeimių turės įrengti geležinkelio sankasą, drenažą, atlikti kabelių apsaugojimo darbus bei įrengti tvorą. Taip pat turės būti pastatyti projekte numatyti inžineriniai statiniai: aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai, geležinkelio tiltai, gyvūnų perėjimo vietos, reikiamose vietose įrengtos triukšmą slopinančios sienutės ir kiti inžineriniai statiniai.
Statybų metu taip pat bus atliktas kapitalinis valstybinės reikšmės rajoninių kelių Jonava-Čičinai-Smičkiai ir Rogožiai-Čiūdai-Kulva remontas bei elektros tinklų rekonstrukcija.
Pasirašyti statybos rangos sutartį su konkurso laimėtoju „LTG Infra“ planuoja 2022 m. pirmąjį ketvirtį.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Balticos“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.