Vilniaus oro uosto svetainė rodo, kad atšauktas „Sukhoi SuperJet“ skrydis į Maskvą antradienio ryte. Tai pat pat atšaukti skrydžiai ir iš Maskvos.
Tiesa, pirmadienio vakarą lėktuvas į Vilnių atskris ir tą patį vakarą išskris.
Kol kas neaišku, ar skrydžiai atšaukti dėl „Sukhoi SuperJet 100“ orlaivių ar laikinų sutrikimų Šeremtjevo oro uoste, Maskvoje. Šiuo metu didžiausias Rusijos oro uostas veikia, tačiau su sutrikimais.
„Kol kas žinoma tik tiek, kad tai buvo aviakompanijos sprendimas. Priežasčių ji nenurodė“, – 15min informavo Vilniaus oro uosto atstovas Marius Zelenius.
Lietuvos transporto kompetencijų agentūros Civilinės aviacijos administracijos Orlaivių skyriaus vadovas Vidmantas Plėta teigė, kad kol kas jokio sprendimo iš „Aeroflot“ dėl orlaivių tupdymo nėra. „Kol kas nieko nežinome apie tai“, – sakė jis.
„Sukhoi Superjet 100“ orlaiviai yra sertifikuoti Europos aviacijos saugos agentūros, tad ši turi priimti sprendimą, ar saugu tokiems lėktuvams skraidyti Europos erdvėje. Lietuva vienašališkai negalėtų nuspręsti dėl šių orlaivių skraidymo šalies teritorijoje.
Vilniaus oro uostas taip pat neturi informacijos apie tai, kodėl atšaukti skrydžiai į Maskvą.
Aviacijos ekspertas Simonas Bartkus spėja, kad skrydžiai į Vilnių ir atgal galėjo būti atšaukti dėl problemų Šeremetjevo oro uoste, nes dalis skrydžių iš Vilniaus vykdoma ir „Airbus“ orlaiviais. Šių skrydžiai į Rusijos sostinę taip pat atšaukti.
„Aeroflot“ kol kas nesiėmė sprendimo laikinai tupdyti „Sukhoi“ orlaivius, dėl kurių tarptautinė aviacijos bendruomenė ir anksčiau turėjo abejonių. Rusijos civilinės aviacijos valdžia taip pat susilaiko nuo tokio sprendimo, nors po „Boeing 737 MAX“ aviakatastofos orlaiviai iškart buvo nutupdyti iki kol baigsis tyrimas.
Sekmadienio vakare skrydžiui iš Maskvos į Murmanską pakilęs „Sukhoi SuperJet 100“, kuriame buvo 78 keleiviai, sugrįžo į Šeremetjevo oro uostą ir užsidegė tūpdamas avariniu būdu. Lėktuve buvo rastas 41 kūnas.