2023 02 19

Už vėlavusį skrydį kompensacijos reikalavo per tarpininką: jos nesulaukęs, dėl 900 eurų kovojo skundais

Povilas dėl atidėto „airBaltic“ skrydžio kreipėsi į kompensacijas už patirtus skrydžių nesklandumus padedančią atgauti įmonę „Skycop“. Pastaroji turėjo padėti susigrąžinti 900 eurų. Vis dėlto, nors „airBaltic“ pinigus „Skycop“ pervedė, vyrui teko maždaug mėnesį palaukti, kol kompensacija pasieks jo sąskaitą. Tai įvyko parašius įmonei ne vieną laišką, kreipusis į žiniasklaidą ir Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Lėktuvas
Lėktuvas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Povilas15min pasakojo, kad skrydis iš Rygos į Vilnių buvo atidėtas daugiau kaip trims valandoms.

„Mūsų skrydis vėlavo dėl kito tranzitinio skrydžio. Laukėme lėktuvo iš Oslo, kuriame buvo mūsų skrydyje būsiantys žmonės. Sklido gandai, kad į Oslą lėktuvas vėlavo dėl to, kad dėl sniego audros vėlavo lėktuvas iš JAV“, – 15min pasakojo vyras.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sniego audra JAV
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sniego audra JAV

Už patirtus kelionėje nesklandumus jis panoro gauti kompensaciją. Dėl to kreipėsi į minėtą bendrovę, tačiau, nors „airBaltic“ jau buvo pervedusi pinigus „Skycop“, jam savo pinigų teko palaukti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis