„Flydubai“ kompanija ateis į Lietuvos rinką ir nuo rudens startuos su trimis savaitiniais skrydžiais į Dubajų, nurodė ministras.
Pirmasis skrydis įvyks spalio 12 d. „Flydubai“ į Vilnių skraidys antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.
Bendrovė skelbia, kad pirmasis skrydis iš Vilniaus į Dubajų truks 5 valandas 45 minutes, bilietų kainos į vieną pusę prasideda nuo 246 eurų.
„[Dubajus] yra strateginis oro uostas. Labai svarbu pabrėžti, kad tai yra visiškai kito lygio kompanija, kokios Lietuvos aviacijos sektoriuje dar nebuvo“, – kalbėjo M.Skuodis.
Jis pabrėžė, kad šie skrydžiai keliautojui iš Lietuvos atvers galimybes keliauti į įvairias Azijos bei Afrikos šalis.
Kompanija taip pat žengia į kitas Baltijos šalis, nurodė ministras.
„Tai yra visiškai kitos galimybės ir mūsų verslui, turizmo sektoriui, neabejoju ir atvykstamajam, ne tik išvykstamajam, na, ir visiškai kitokios investicinės sąlygos mūsų verslo bendradarbiavimui su Jungtinių Arabų Emyratų verslu“, – nurodė M.Skuodis.
Nuo praėjusių metų rudens šia kryptimi skraido „airBaltic“.
Konferencijoje kalbėjęs Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Tomas Zitikis sakė, kad per Dubajaus skrydžių centrą galima pasiekti „šimtus oro uostų“.
Jis pridūrė, kad šalia „airBaltic“ kryptį Vilnius-Dubajus pradėjus aptarnauti naujoms oro linijoms, keliautojams atsivers didesnės galimybės keliauti, o kaina atėjus „FlyDubai“ bus „konkurencinga“.
„Flydubai“ skrydžius vykdys su moderniais „Boeing 737 MAX“ lėktuvais. Bilietų prekyba jau vyksta oficialioje oro bendrovės svetainėje.
„FlyDubai“ yra Junginių Arabų Emyratų aviakompanijos „Emirates Airlines“ antrinė pigių skrydžių bendrovė.
Lietuvos oro uostų vadovas: pirma aviakompanija Baltijos šalims siūlanti tokį servisą
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus savo tinklaraštyje „Aviacinis rokenrolas“ teigė, kad šis skrydis bus long-haul (liet. tolimasis) tikrąja ta žodžio prasme – „flydubai“ įgulos keisis ir nakvos Vilniuje po kiekvieno skrydžio.
„flydubai“ iš Dubajaus į Vilnių skraidys naujais „Boeing 737MAX“ lėktuvais, kuriame 156 ekonominės klasės ir 10 verslo klasės vietų. Ir kuomet sakau „verslo klasės“, tai turiu omenyje tikrą long-haul verslo klasę: „flydubai“ sėdynės išsitiesia į visiškai tiesią ir plokščią lovą. Tai pirma aviakompanija siūlanti tokį servisą į Baltijos šalis“, – rašė S.Bartkus.
„flydubai“ turėtų tapti gera alternatyva „Turkish Airlines“ konkuruojant dėl keleivių į Artimuosius Rytus, Afriką, Pietryčių Aziją. Galų gale su „Emirates“ iš Vilniaus su vienu sustojimu atsidaro galimybė pasiekti net Australiją ar Naująją Zelandiją – dabar tai bus galima padaryti visus apvalius metus. Skrendant verslo klase dabar bus galimybė visą kelią nuskristi ne tik per trumpiausią įmanomą laiką, tačiau ir išsitiesus patogiai lovoje“, – nurodė oro uostų vadovas.
Šiuo metu į tris Lietuvos oro uostus reguliariais maršrutais skraido 12 oro vežėjų.
Didžiausią dalį atsiriekę „Ryanair“ ir „Wizzair“, nemažai skrydžių atlieka „airBaltic“ bei tai pačiai grupei priklausantys „Lufthansa“, „Brussels airlines“, „Swiss“ ir „Austrian Airlines“. Du maršrutus aptarnauja SAS.
Reguliariais maršrutais iš ir į Lietuvą skraido „LOT“, „Finnair“, „Norwegian“, „Turkish airlines“. Dar keletas oro linijų atlieka užsakomuosius sezoninius skrydžius, dažniausiai į įvairius pietų šalių kurortus.
Nuo naujųjų metų jau paskelbta apie dvi naujas oro linijas, nuo pavasario pradėsiančias skrydžius iš Vilniaus oro uosto: islandų „Play“ nuo gegužės skraidys į Reikjaviką, o graikų „Aegean“ – balandį pradės reisus į Atėnus.