Vyriausybės nutarimą parengusi Susisiekimo ministerija nurodo, kad šios dvi administracijos yra panašios, skiriasi tik veiklos sritis – CAA veikia oro, o LTSA – kelių, geležinkelių ir vandens transporto srityse.
„Konsoliduota institucija centralizuotai atliktų veiklos planavimo, personalo administravimo, finansinių išteklių apskaitos ir ataskaitų rengimo, viešųjų pirkimų, materialinio aprūpinimo, informacinių ir komunikacinių sistemų valdymo, viešųjų ryšių ir kitas funkcijas“, – rašoma dokumente.
Skaičiuojama, kad reorganizavus CAA, palaipsniui mažėtų išlaidos žmogiškiesiems (apie 200 tūkst. eurų), informaciniams ištekliams (apie 6 tūkst. eurų) ir patalpoms išlaikyti (apie 32 tūkst. eurų).
LTSA įsteigta pernai lapkritį, Vyriausybei nusprendus sujungti Valstybinę kelių transporto inspekciją, Valstybinę geležinkelių transporto inspekciją ir Lietuvos saugios laivybos administraciją.