Atsižvelgus į vietos žmonių pageidavimus ir europinio projekto svarbą, pasiūlyta vagonų ir lokomotyvų aptarnavimo centrą ir 1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelyną įrengti rekonstruotame ir praplėstame esamos 1520 mm pločio vėžės Palemono kelyne.
„Pasirinkus šį variantą, galės būti patvirtintas vietos gyventojams priimtinas su „Rail Baltica“ susijęs specialusis planas, taip pat bus išvengta papildomų rūpesčių ir netgi grėsmės prarasti Lietuvai skirtas europines lėšas projektui įgyvendinti“, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Šiuo metu rengiamame Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiajame plane buvo numatyta europinę vėžę tiesti esama geležinkelio linija Kaunas–Jonava, Neveronių ir Pabiržio kaimuose įrengiant vagonų ir lokomotyvų aptarnavimo centrą ir 1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelyną.
Gyventojai nesutiko ir pasiūlė nukelti vagonų ir lokomotyvų aptarnavimo centrą ir 1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelyną į miškingą teritoriją Kauno laisvosios ekonominės zonos link, į oro uosto pusę.