Buksyrai „pradėjo tempti laivą“, kuriame įvyko „netikėtas techninis gedimas“, ir jis šiuo metu saugiai tempiamas remontui, pareiškė administracijos vadovas Osama Rabie.
Sueco kanalu, kuris jungia Aziją ir Europą, gabenama apie 10 proc. pasaulinės jūrų prekybos.
2021 metų kovą kanale įstrigo ant seklumos užplaukęs milžiniškas konteinerinis laivas, beveik savaitei užblokavęs šią gyvybiškai svarbią susisiekimo arteriją iš Azijos į Europą.
Sueco kanalo administracija tuomet apskaičiavo, kad per šešias dienas, kol kanalas buvo blokuotas, Egiptas kasdien negaudavo 12–15 mln. JAV dolerių (11,4–14,3 mln. eurų), o pasaulio jūrų prekybos prarastos pajamos, draudikų skaičiavimais, siekė milijardus JAV dolerių (eurų) per dieną.
Pasklidus žiniai apie pirmadienio incidentą, apie kurį pirmoji pranešė kanalu plaukiančius klientus aptarnaujanti bendrovė „Leth Agencies“, kilo nuogąstavimų dėl galimos naujos brangiai atsieisiančios kanalo blokados.
„Leth“ socialiniame tinkle „Twitter“ pranešė, kad „M/V Glory“ užplaukė ant seklumos” netoli Kantaros miesto Sueco Kanalo Ismailijos provincijoje, ir pridūrė, kad “Sueco kanalo administracijos buksyrai šiuo metu mėgina nutempti laivą”.
Vėliau ji pranešė, kad „Sueco kanalo administracijos buksyrai nutempė“ laivą nuo seklumos.
Bendrovė taip pat nurodė, kad „21 laivas, plaukiantis į pietus, pradės/atnaujins tranzitą. Manoma, kad vėlavimai bus nežymūs“.
Jungtinis koordinavimo centras (JKK), prižiūrintis, kaip įgyvendinamas tarpininkaujant Turkijai ir Jungtinėms Tautoms sudarytas susitarimas, pagal kurį leidžiama eksportuoti grūdus iš Ukrainos, savo sąrašuose nurodo, kad „M/V Glory“ iš Ukrainos į Kiniją gabena apie 65 tūkst. tonų kukurūzų.