Be vadovo Uosto direkcija liko pavasarį iš pareigų atleidus generalinį direktorių Arvydą Vaitkų. Jis kandidatavo į Klaipėdos merus, tačiau antrajame ture pralaimėjo Vytautui Grubliauskui. A.Vaitkų, į rinkimus ėjusi su „valstiečiais“, per partiją parėmė ne vienos uosto kompanijos vadovas. Tuometinis ministras Rokas Masiulis įžvelgė interesų konfliktą ir A.Vaitkų atleido.
Šiuo metu A.Vaitkus dėl sugrąžinimo į darbą kovoja teismuose. Spalio viduryje turėtų paaiškėti, ar jo atleidimas buvo teisėtas.
J.Narkevičius sako turėjęs susitikimą su A.Vaitkumi dėl taikos sutarties. Ministras paaiškino, kodėl neskelbiamos naujo vadovo paieškos – laukiama teismo verdikto. Nuo teismo nuosprendžio priklausys tolesnė eiga. Anot ministro, teismas gali nuspręsti grąžinti A.Vaitkų į pareigas, tad skelbti konkurso nesiryžtama.
„Visada darbas efektyvesnis, kai yra pastovumas“, – sakė ministras. Jo teigimu, nepaisant to, jog nėra nuolatinio Uosto direkcijos vadovo, darbai vyksta sklandžiai. Šiuo metu laikinai vadovo pareigas užima Infrastruktūros direktorius Vidmantas Paukštė.
Palaiko plėtros planus
Kartu ministras išsakė palaikymą Klaipėdos uosto planams plėstis ir statyti išorinį uostą. Prezidentas Gitanas Nausėda yra išsakęs kitokią nuomonę, suabejodamas tokio uosto būtinumu.
Ministro teigimu, ties šiuo klausimu daug dirbama ir tai pagrindinė šios dienos tematika, ties kuria koncentruojamasi.
„Kalbame apie planą. Turime suvokti, kad jo realizavimas nėra trumpalaikis procesas. Turime koncentruotis, kad planas būtų patvirtintas, kad visi dalyviai galėtų įvykdyti savo veikas. Trumpalaikiu metu koncentruojamės ties pagilinimu Malkų įlankos, ten yra laisvos teritorijos, kur gali būti vykdoma veikla, galima išnaudoti šios dienos uosto rezervus, pagilinant, kad galėtų įplaukti kiti laivai, – kalbėjo ministras. – Pavyzdžiai pasauliniai akivaizdūs, kad stengiamasi plėtoti ne į uosto teritorijos vidų, o į jūrą“.