Pasak jo, tam pasitarnautų automobilių mokestis, tačiau gera iniciatyva buvo nuslopinta. Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad pagal senų automobilių kiekį Lietuva velkasi ES pabaigoje.
Jaučiuosi ne prasčiau nei tarptautinėje parodoje Miunchene, – sakė V.Kondratovičius.
„Jaučiuosi ne prasčiau nei tarptautinėje parodoje Miunchene“, – į parodų ir konferencijų centro „Litexpo“ salę susirinkusius diskusijos dalyvius kreipėsi V.Kondratovičius.
Jis pastebėjo, kad užsienyje naujų automobilių dalis rinkoje yra gerokai didesnė, todėl Lietuvai yra kur pasitempti. Viceministras pasveikino dvidešimtmetį švenčiančią Lietuvos autoverslininkų asociaciją. „Turite rezervų, bet pastebėjau, kad neturite moterų. Kalbu savo ministerijos pavyzdžiu“, – juokavo politikas.
Lietuvos ekonomikoje transporto sektorius sudaro 13 proc. BVP. „Vertinant darbo našumą šis sektorius rodo labai gerus rezultatus. Lietuvoje krovininių mašinų autoparkas yra vienas pažangiausių Europoje. Pagal naujus automobilius esame gale. Tai veikia aplinką, žmonių sveikatą“, – kalbėjo viceministras.
Jis pateikė skaičius, kad 1980 m. per valandą Vilniuje visuomeniniu transportu buvo pervežama 10 tūkst. keleivių. Dabar šis skaičius sumažėjo iki 3,5 tūkst.
Pasak kalbėtojo, situaciją galėtų keisti automobilių mokestis, tačiau iš jos surenkamos lėšos turėtų būti leidžiamos tikslingai: „Visos šalys, išskyrus Estiją ir Lietuvą, turi automobilių mokesčius. Turi net Baltarusija. Buvo padaryta gera pradžia, bet kiti procesai pristabdė. Iš automobilių norima kompensuoti pensijas. Trūksta bendrų siekių.“
V.Kondratovičiaus žodžiais, Lietuvoje automobilių parkas yra nereguliuojamas. Artimiausiu metu turi būti sudaryta darbo grupė, kuri spręs žmogaus sveikatos ir gyvybės klausimą. „Ministerijos strategija yra rengti judėjimo planus ir derinti transporto rūšių eismą. Tai mažins benzino suvartojimą ir mažiau gausime mokesčių į kelių fondą, bet ką padarysi. Reikia ieškoti kitų šaltinių“, – sakė jis.