Svarbi informacija keliaujantiems traukiniais: laikinai mažėja kai kurių reisų skaičius

Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ šalina nepalankių oro sąlygų – šalčio ir ypatingai gausiai iškritusio sniego – sukeltus trijų traukinių gedimus, todėl nuo gruodžio 20 d. turi atšaukti dalies maršrutais Klaipėda–Šilutė, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Jašiūnai kursuojančių traukinių reisus, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Rokantiškių piliavietė
Traukinys / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tokiu būdu bendrovė siekia kuo greičiau suremontuoti paveiktus riedmenis, o keleiviams užtikrinti galimybę kuo geriau planuotis keliones. Kitus bendrovės organizuojamus traukinių reisus numatoma vykdyti įprastai.

Trimis traukiniais organizuojami 14 kasdienių reisų, kurie nuo gruodžio 20 d. minėtuose maršrutuose atšaukti. Jais kartu sudėjus per dieną vidutiniškai vyksta apie 400 žmonių. Laikini pokyčiai palies šiuos traukinių reisus: 953 (Vilnius-Jašiūnai), 954 (Jašiūnai–Vilnius), 687, 989, 683 (Kaunas-Marijampolė), 690, 682, 686 (Marijampolė–Kaunas), 505, 507, 501 (Klaipėda–Šilutė) ir 508, 510, 504 (Šilutė–Klaipėda).

Jais vykti planavusiems keleiviams bus grąžinti už bilietus sumokėti pinigai, arba vietoje šių reisų kviečiama vykti kitu metu kursuojančiais traukiniais arba alternatyviomis transporto priemonėmis. Bendrovė tikisi, kad dalis reisų vėl kursuos iki Kalėdų ir primena, kad naujausia informacija apie bet kokius tvarkaraščių pokyčius visuomet galima pasitikrinti interneto puslapyje www.LTGLink.lt arba informaciniu tel. +370 700 55 111. Bendrovė atsiprašo tiek visų jau bilietus įsigijusių, tiek keliones tik planavusių keleivių už galimus nepatogumus.

Informacija apie visus pokyčius keleiviams teikiama kaip įmanoma iš anksto kasose, bendrovės internetiniame puslapyje ir mobiliojoje programėlėje, taip sudarant sąlygas klientams įsivertinti, ar vykti kitu traukinio reisu, ar rinktis kitus kelionės būdus.

Lėšos už atšauktų reisų bilietus keleiviams bus kompensuotos. Jei klientas bilietą pirko internetu ar per programėlę, pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą automatiškai per 5 d. arba greičiau, o dėl lėšų grąžinimo už geležinkelio stotyse įsigytus bilietus bendrovė kviečia kreiptis į kasas arba el. paštu nuomone@ltglink.lt prisegant kelionės bilietą ir nurodant banko sąskaitą, į kurią bus pervesti pinigai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis