„Tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, kad Vilniaus ar Kauno oro uoste nusileidęs keleivis galėtų iškart sėsti į traukinį ir važiuoti į Panevėžį, Vilnių, Kauną ar kitą miestą. Planuodami „Rail Baltica“ projektą, turime atsižvelgti ir į oro uostų plėtros planus“, – pranešime spaudai sakė „Lietuvos geležinkelių“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktorius Arenijus Jackus.
Šiuo metu „Rail Baltica“ vėžė nutiesta nuo Kauno ir Lenkijos sienos. Toliau ji bus tiesiama nuo Kauno per Panevėžį iki Latvijos sienos bei tarp Kauno ir Vilniaus.
Jau nutiesta vėže dabar galima vežti krovinius, o keleiviai gali pasiekti Balstogę. Kitais metais tikimasi suderinti grafikus, kad keleiviai, persėdę Balstogėje, galėtų nuvykti traukiniu iki Varšuvos.
„Rail Baltica“ Vilnių, Rygą ir Taliną 2026 metais turėtų sujungti su Europos geležinkelių tinklu.
Šiuo metu iš Vilniaus į Kauno oro uostą ir atgal keleivius veža tik Lietuvos įmonės „Ollex“ autobusai.