Laukiant liepos 14 d. prasidėsiančios ir 35 dienas truksiančios rekonstrukcijos jau nuo gegužės vidurio darbininkai pluša atlikdami įvairius inžinerinius darbus skrydžių juostoje. Šie paruošiamieji darbai padeda užtikrinti, kad pati rekonstrukcija vyktų kaip įmanoma sklandžiau.
Nuo gegužės 30 d. iki liepos 13 d. kiekvieną naktį tris valandas – nuo 2:05 val. iki 5:05 val., latvių bendrovės „A.C.B“ vadovaujami specialistai šalia kilimo ir tūpimo tako atlieka tokius darbus, kuriuos padaryti vykstant skrydžiams yra neįmanoma. Tamsiuoju paros metu darbininkai užsiima lietaus nuotekų sistemos ir elektros tinklų įrengimo darbais skrydžių juostoje. Darbai, kuriuos galima vykdyti netrikdant skrydžių tvarkaraščio, atliekami ir dienomis.
Visgi, pagrindinių darbų etapas Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako laukia nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val.
Siekiant užtikrinti aukščiausio lygio skrydžių saugą ir atsižvelgiant į aviacijos ekspertų rekomendacijas, rekonstrukcijos metu bus pakeista senoji tako danga, sutvirtintas tako pagrindas, įrengtos naujos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos bei rekonstruota žiburių sistema.
Nors vasara pasižymi kaip itin aktyvus aviacijos sezonas, tačiau, siekiant aukščiausios atliekamų darbų kokybės, juos buvo nuspręsta atlikti šiltuoju metų laiku. Būtent šiuo metu Vilniuje, remiantis 2012–2014 m. meteorologiniais duomenimis, statistiškai yra mažiausiai lietingų dienų, vyrauja aukšta temperatūra, o šviesus paros metas yra ilgiausias.
Maža to, sprendimą atlikti rekonstrukciją liepos ir rugpjūčio mėnesiais lėmė ir tai, kad paruošiamiesiems tako rekonstrukcijos darbams atlikti labiausiai tinkantis metų laikas yra pavasaris, o asfaltui kloti – ne anksčiau kaip vasaros vidurys.
Tako rekonstrukcijos metu skrydžiai iš Vilniaus persikels į Kauno oro uostą, kuris šiuo metu aktyviai ruošiasi išaugsiantiems keleivių srautams – čia kyla laikinieji išvykimo ir atvykimo terminalai bei plečiama transporto infrastruktūra.