Tarpmiestinio keleivinio transporto įmonės: be paramos autobusai nustos kursuoti

Tarpmiestinio keleivinio transporto įmonės sako atsidūrusios ties žlugimo riba, nes vežti žmones jau metus vieni nuostoliai, nurodo portalas lrt.lt.
Eilės Vilniaus autobusų stoties siuntų skyriuje
Eilės Vilniaus autobusų stoties siuntų skyriuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Skaičiuojančios, kad per pirmą karantiną patyrė 25 mln. eurų nuostolių, įmonės įspėja, kad be paramos autobusai nustos kursuoti.

„Virš 30 proc. mūsų narių keleivinių vežėjų yra tikrai labai nepavydėtinoj padėty“, – pabrėžia „Linavos“ generalinis sekretorius Zenonas Buivydas.

Susisiekimo ministerija sako, kad privačios kompanijos pinigų turėtų gauti kaip ir kitas nukentėjęs verslas.

„Privačios įmonės gaus paramą pagal Ekonomikos ir inovacijų ministerijos patvirtintą paketą verslui, kartu su kitomis įmonėmis, kurios yra patyrusios didžiausius nuostolius. Žinoma, su savivaldybių įmonėmis, kurios negali gauti tokios paramos, kadangi paprasčiausiai nėra privatus verslas, yra sudėtingiau“, – teigia susisiekimo ministro patarėjas Mindaugas Tarnauskas.

Vis tik Susisiekimo ministerija žada ieškoti, kaip pagelbėti ir tiems keleivių vežėjams, kurie priklauso savivaldybėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos