Tarptautinių laivybos kompanijų kapitonai įvertino Klaipėdos uostą

Iš įvairių pasaulio šalių atplaukiančių laivų kapitonai Klaipėdos uostą ir čia suteikiamas paslaugas vertina gerai ir nurodo, kad jas rekomenduotų kitiems, – tai parodė atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas (NPS – Net Promoter Score). Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja siekdama aukštos uosto paslaugų kokybės.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Uosto nuotr.

Į Klaipėdos uostą per metus atplaukia vidutiniškai apie 7000 laivų, kurių didžiąją daugumą pasitinka ir į uostą įveda bei padeda juos prišvartuoti prie krantinių uosto locmanai. Uoste laivams suteikiama nemažai įvairių paslaugų, apie kurias tyrimo metu savo nuomonę pareiškė į uostą atplaukiančių laivų kapitonai. Kaip stipriausios sritys buvo įvertintos locmanų kompetencija, Laivų eismo tarnybos paslaugos, švartavimo darbai, laivų apsisukimo ratai ir kt. Dauguma laivų kapitonų pažymėjo, kad Klaipėdos uostą rekomenduoja kaip aukštos paslaugų kokybės uostą.

„Džiugu, kad locmanų, Laivų eismo tarnybos darbas, dauguma uoste laivams suteikiamų paslaugų yra įvertinta aukštu balu. Uosto direkcijai yra labai svarbu gauti atgalinį ryšį iš uosto klientų – turime žinoti jų poreikius, lūkesčius, identifikuoti problemines vietas, jeigu tokių yra. NPS rodiklis bei jo metodika ir leidžia tai išmatuoti per tam tikrą laikotarpį bei siekti aukščiausios uosto paslaugų kokybės“, – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

2020 m. buvo apklausti laivų agentai, ekspeditoriai ir laivų kapitonai. Pastarieji apklausoje dalyvavo aktyviausiai. Manoma, kad COVID-19 pandemija ir su ja susiję pasikeitimai buvo viena iš pagrindinių priežasčių, lėmusių kitų respondentų pasyvesnį dalyvavimą apklausoje.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja nuo 2018 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis