Su 15min Saulius pasidalijo nemaloniais įspūdžiais, patirtais naudojantis „Bolt“ pavežėjimo paslaugomis.
Birželio 9 dieną, anksti ryte, su Kauno valstybiniu muzikiniu teatru jis grįžo iš gastrolių Vengrijoje. Likus 100 metrų iki teatro, dar autobuse, Saulius užsisakė „Bolt“ pavežėjimo paslaugą. Po kelių minučių sulaukė pranešimo, kad automobilis jau atvykęs.
Išlipęs prie teatro, choro artistas „Bolt“ automobilio niekur nematė. Vėliau atrado jį stovintį Maironio ir Kęstučio gatvių sankryžoje.
„Teko baladotis su dviem lagaminais apie 400 metrų. Priėjęs prie automobilio paprašiau atidaryti bagažinę. Vairuotojas Ahmadas ramiai sau sėdėjo prie vairo. Priėjau prie jo durelių ir ranka parodžiau, kad atidarytų bagažinę. Kažką burbėdamas arabiškai vairuotojas nenoromis atidarė bagažinės dangtį. O ten velnias koją nusilaužtų.
Prastumdžius vairuotojo balaganą, šiaip ne taip įdėjau lagaminą. Paklausiau, ar moka kalbėti lietuviškai, angliškai, rusiškai, vairuotojas papurtė galvą – nė žodžio. Visą kelią vairavo viena ranka, kitoje laikydamas telefoną – žiūrėjo, kur važiuoti“, – istoriją perpasakojo Saulius.
Nepanoro važiuoti į kiemą
Galiausiai „Bolt“ atvyko į reikiamą vietą. Saulius paprašė įvažiuoti į kiemą, tačiau vairuotojas tik burbtelėjo kažką nesuprantama kalba ir pakratė galvą.
„Pakėlęs balsą pasakiau, kad važiuotų į kiemą, nes sunkūs lagaminai. Tuomet vairuotojas išlipo iš automobilio, atidarė bagažinę ir sugniaužęs kumščius kažką garsiai suriko. Pasiėmiau daiktus ir nėriau į kiemą. Bandžiau susirasti „Bolt“ telefono numerį. Nepatikėsite – niekur nėra. Kontaktavimas tik per programėlę“, – nusivylęs kalbėjo Saulius.
Jis dar tą pačią dieną parašė „Bolt“ atsiliepimą. Sulaukė greito atsako, kad įmonė atsiprašo ir apgailestauja dėl nemalonių potyrių.
„Ir viskas? Norėčiau, kad tokie vairuotojai paslaugų neteiktų. Bent jau kelis žodžius mokėtų nors angliškai“, – patikino Saulius ir įvardijo nemandagaus vairuotojo vardą ir pavardę, individualios veiklos bei vairuoto automobilio numerius.
Plačiau nekomentuoja
Kaip 15min teigė „Bolt“ ryšių su visuomene vadovas Mantas Čižas, apie šią situaciją įmonė buvo informuota ir ėmėsi veiksmų pagal vidines taisykles. Kokių tiksliai, neatskleidžiama.
„Apgailestaujame dėl neigiamos vartotojo patirties, tačiau plačiau komentuoti konkrečiai šio įvykio negalime. Vairuotojai nėra mūsų darbuotojai, o komentuoti apie trečiuosius asmenis ar dalintis jų asmeniniais duomenimis negalime“, – paaiškino M.Čižas.
Tad šiuo konkrečiu atveju lieka neaišku, ar Saulių vežęs vairuotojas susilaukė kokių sankcijų – gal jo prieiga prie platformos buvo užblokuota laikinai, o gal jis toliau nevaržomai teikia „Bolt“ paslaugas?
Gali blokuoti prieigą
Kalbėdamas apie galiojančias taisykles, M.Čizas tikino, kad, turėdama pakankamai informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, „Bolt“ blokuoja jo prieigą prie platformos laikinai arba visam laikui.
Vairuotojai, su kuriais bendravimas nutrauktas dėl paslaugos kokybės arba saugumo, neturi galimybės registruotis iš naujo.
„Dauguma kelionių mūsų platformoje yra įvertinamos 5 balais iš 5, todėl tokius atvejus – nors ir retus – vertiname labai rimtai. Visada išnagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Įprastai vairuotojai, sulaukiantys žemų įvertinimų ir pakartotinių neigiamų atsiliepimų, darbo platformoje nebetęsia“, – teigė „Bolt“ atstovas.
Kelionių kokybės ir saugumo kryptimi įmonė tikina dirbanti ir prevenciškai. Vairuotojai, pradedantys veiklą platformoje, yra supažindinami su paslaugos kokybės ir saugumo taisyklėmis. Matydami neigiamus vartotojų komentarus ir įvertinimus, apie jas „Bolt“ atstovai primena pakartotinai.
Privalomos anglų kalbos žinios
Šių metų pradžioje „Bolt“ įgyvendino papildomus reikalavimus iš užsienio šalių atvykusiems vairuotojams. Registruojantis „Bolt“ su užsienio šalyje išduotu vairuotojo pažymėjimu, būtina pristatyti sertifikatą, liudijantį apie bazines anglų kalbos žinias. Tas pats reikalavimas taikomas ir gavus keleivių skundų dėl susikalbėjimo.
Būtina pristatyti sertifikatą, liudijantį apie bazines anglų kalbos žinias.
„Dėkojame vartotojams, kurie įvertina keliones ir skiria kelias akimirkas parašyti komentarą apie kelionės kokybę, raginame to nepamiršti padaryti ir likusius vartotojus. Vairuotojai nėra „Bolt“ darbuotojai, todėl grįžtamasis ryšys iš keleivių – pagrindinis instrumentas, padedantis gerinti paslaugos kokybę.
Iš savo pusės kontroliuojame, kad paslaugą teiktų tas pats asmuo, kuris registravosi platformoje, turi gerą reitingą ir laikosi taisyklių. Kas dvi savaites vairuotojai atsitiktiniu būdu paprašomi pasidaryti asmenukę – kol tapatybė nėra patvirtinama mūsų dirbtinio intelekto sprendimu, vairuotojas negali vykdyti kelionių“, – vairuotojų kontrolės priemones įvardijo M.Čižas.